Organizaţia Miss Universe, cumpărată de o companie din Thailanda
Compania IMG, parte a grupului Endeavor, a vândut Organizaţia Miss Universe, care coordonează acest concurs de frumuseţe, grupului thailandez JKN Global Media Public Company Limited, a anunţat miercuri revista Variety.
Concursul de frumuseţe Miss Universe există în formula sa actuală începând din 1952. Donald Trump a deţinut drepturile de organizare a acestei competiţii din 1996, în virtutea unui parteneriat de difuzare încheiat iniţial cu postul de televiziune CBS şi, apoi, cu postul NBC. În 2015, Organizaţia Miss Universe a fost cumpărată de IMG.
După ce a fost achiziţionat de IMG, concursul de frumuseţe a beneficiat de o creştere a audienţei sale globale şi este difuzat, în prezent, în 165 de ţări.
Valoarea financiară a contractului semnat cu grupul thailandez nu a fost dezvăluită.
Ammy Emmerich şi Paul Shugart vor continua să lucreze pentru Organizaţia Miss Universe în funcţiile de CEO, respectiv preşedinte.
JKN Global Group Public Company Limited şi filialele sale formează un grup de companii care fac afaceri furnizând servicii şi distribuind conţinuturi protejate prin drepturi de autor unei game vaste de posturi de televiziune.
Pentru această tranzacţie, consilierul financiar exclusiv al companiei IMG a fost The Raine Group, iar consultanţa juridică a fost asigurată de cabinetul Latham & Watkins LLP, notează Agerpres.
România, favorită la Miss International! Ada-Maria Ileana, numită de jurnaliști „Miss Inteligența”
Miss International este unul dintre cele 3 mari și prestigioase concursuri de frumusețe din lume (alături de Miss World și Miss Universe). Se află la a 60-a ediție și este urmărit de milioane de fani din jurul lumii.
Participantele la finală promovează, cu această ocazie, și imaginea turistică a țării lor. Contează mult activitățile susținute de candidate de-a lungul timpului, precum acte caritabile, proiecte culturale sau organizare de evenimente. Pe de altă parte, finala Miss International este cea mai importantă competiție de Miss din acest an la care participă România.
Ada-Maria Ileana urmează să reprezinte România la cea de-a 60-a ediție a Miss International, în decembrie 2022, în Tokyo, Japonia. Ada are 25 de ani, este din București și este Master of Science în Politici Publice, la prestigioasa University College London. De 6 ani, Ada lucrează ca profesor de limba engleză, certificat de Cambridge.
De la încoronarea ca Miss International România, din aprilie 2021, Ada și-a dedicat atenția și timpul promovării culturii românești. Mai mult, ea a organizat o serie de proiecte de succes, printre care amintim prezentarea de modă „Împreună pentru fete și femei” și „Romania goes International” - prima vizită a Miss International în România.
Într-o rochie sclipitoare, marca Divine Dress, Ada strălucește în pozele oficiale de pe site-ul Miss International. Frumusețea ei este pusă în valoare printr-un machiaj natural și are un zâmbet contagios!
Frumoasa noastră reprezentantă la Miss International cântă de la vârsta de 3 ani. Ada a postat pe rețelele de socializare un video cu ea cântând. Acesta nu este doar un hobby, căci ea cântă de când era mică. Profesoară de canto i-a fost chiar Ozana Barabancea. Nu e de mirare că lumea o vede mare câștigătoare în decembrie, la Tokyo!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News