Obiceiurile care îţi fac maşina PRAF. Lucruri pe care NU AI VOIE să le faci
Maşinile, chiar dacă sunt noi, pot fi distruse extrem de repede din cauza unor obiceiuri pe care şoferii le cred inofensive.
Iată mai jos un top cinci al lucrurilor pe care nu trebuie să le faci niciodată cu o maşină.
1.Trecerea cu viteză peste gropi/limitatoare de viteză la treceri de pietoni
Aceste șocuri afectează suspensia și direcția. Dacă volanul mașinii dvs. vibrează atunci când mergeți pe autostradă, este posibil ca asta să se întâmple din cauza faptului că ați luat o groapă sau ați trecut în viteză peste limitatoarele de viteză. Din fericire, aceste reparații costisitoare pot fi evitate prin simpla încetinire a mașinii la apropierea de groapă, scrie promotor.ro.
2.Ignorarea martorilor aprinși în bord
Majoritatea oamenilor nu știu ce înseamnă simbolurile care se aprind în tabloul de bord. Când apare unul trebuie să consulte manualul mașinii pentru a vedea ce înseamnă. Și, așa cum se întâmplă de obicei, dacă mașina încă funcționează, oamenii ignoră acele simboluri neplăcute. Ele anunță că există o problemă cu mașina și că trebuie verificată și remediată.
3. Condusul cu anvelope de iarnă pe tot parcursul anului
Anvelopele de iarnă au fost făcute pentru conducere la temperaturi reci. Menținerea lor pe vehicul pe tot parcursul anului duce la uzura rapidă la temperaturile de vară. Anvelopele încep să se roadă dacă sunt folosite în iulie și august și nu vor fi eficiente iarna.
4. Mersul cu rezervorul aproape gol
Sunteți unul dintre acei oameni care alimentează doar când se aprinde becul? Dacă da, trebuie să știți că aceasta este o problemă. Combustibilul din rezervor ajută la răcirea pompei de combustibil și a motorului. Regula generală este să păstrați cel puțin un sfert (1/4) de rezervor pentru a evita probleme cu pompa de combustibil.
5. Folosirea apei în loc de amestec cu lichid de răcire pentru radiator
Apa este mult mai ieftină decât lichidului de răcire, așa că nu este surprinzător că mulți optează pentru a turna apă simplă în radiator, mai degrabă decât un amestec 50/50 de apă distilată și lichid de răcire, așa cum recomandă producătorul. În timpul verii, apa netratată se poate apropia de punctul de fierbere, având în vedere presiunea majorității sistemelor de răcire și poate provoca supraîncălzirea. Iarna, aceeași apă va îngheța, aceasta se va extinde și va provoca probleme.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News