Data publicării:

O maşină Tesla a putrezit în parcare. Proprietarul fusese plecat într-o călătorie de afaceri

Autor: Florin Răvdan | Categorie: Stiri
WhatsApp
Sursa: Pexels
Sursa: Pexels

Maşinile Tesla produc adevărate surprize pentru proprietari dacă sunt lăsate neîngrijite chiar şi o perioadă scurtă.

Un bărbat din Ankara, Turcia, a descoperit că maşina sa s-a transformat într-o "ciupercă putrezită", după ce a fost lăsată o lună în parcare, cât timp bărbatul a călătorit în interes de afaceri. 

Concret, volanul, panourile de pe portiere, centurile, dar şi stâlpii maşinii sunt pline de mucegai. Pe podeaua maşinii se observă covoraşe de hârtie, ceea ce indică faptul că acest model Tesla S a fost cel mai probabil spălat înainte de a fi parcat. Dar ce s-a întâmplat? A intrat apă în habitaclu? Doar asta ar putea explica mucegaiul. Bărbatul a dus maşina la o spălătărie profesională, unde a fost nevoie de o procedură care a durat şase ore pentru a îndepărta mucegaiul, scrie autoevolution.com

Optimus, primul robot umanoid, ar putea schimba lumea. Elon Musk se va îmbogăţi şi mai mult de pe urma lui

Miliardarul a spus că o afacere cu roboți ar valora mai mult decât mașinile sale, sperând să se extindă dincolo de vehiculele autonome care nu au devenit încă realitate, în ciuda promisiunilor sale repetate, scrie The Guardian. Un prototip al robotului a urcat pe scenă și a făcut semn publicului. A fost prezentat un videoclip cu robotul care poartă o cutie, udând plante și mișcând bare metalice în fabrica producătorului de automobile. „Scopul nostru este să facem cât mai repede un robot umanoid util”, a spus el. „Încă mai este mult de lucru pentru a perfecționa Optimus”.

Musk a spus că în prezent roboților umanoizi „le lipsește un creier”, spunând că nu au inteligența să navigheze singuri prin lume și că sunt, de asemenea, foarte scumpi și fabricați în volum redus.

„Optimus” ar costa mai puțin decât o mașină

În schimb, a spus el, acesta ar fi un „robot extrem de capabil”, care urmează să fie fabricat în volum foarte mare – în cele din urmă milioane de unități – și se aștepta să coste mult mai puțin decât o mașină, sub 20.000 de dolari. De asemenea, era de așteptat să discute despre tehnologia de auto-conducere a Tesla, care a întârziat mult timp.

În mai, CEO-ul a spus că cel mai valoros producător de automobile din lume ar „valoriza practic zero” fără a atinge capacitatea deplină de auto-conducere și se confruntă cu investigații de reglementare în creștere, precum și cu obstacole tehnologice.

„Vor fi multe detalii tehnice și demonstrații hardware interesante”, a scris Musk pe Twitter miercuri seara, adăugând că evenimentul a avut ca scop recrutarea inginerilor. CITEŞTE MAI MULTE AICI

Tesla cheamă în service un milion de mașini. Care este defecțiunea

Tesla a transmis public că a observat o defecțiune la geamurile a 1,1 milioane de mașini care ar putea agăța ocupanții mașinii în timp ce se închid. Ferestrele ar trebui să se oprească dacă detectează un obstacol în calea lor, dar Tesla a spus că testele au descoperit o posibilă problemă în unele dintre mașinile sale. Problema ar putea fi rezolvată cu o actualizare a software-ului over-the-air și că proprietarii de mașini nu vor trebui să-și aducă mașinile la furnizori sau reprezentanță.

Dosarul Tesla prezent la autoritățile federale de reglementare a siguranței nu prezintă niciun raport al companiei producătoare legat de problemă, cu atât mai puțin legat de răni sau decese, și că problema a fost descoperită doar în timpul testării, scrie CNN. Modelele implicate sunt Modelul 3 2017-2022, Modelul Y 2020-2021 și Modelele S și X 2021-2022. CITEŞTE AICI MAI MULTE

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel