O maşină cu volan pe dreapta a trecut testul RAR. Care este explicaţia
O maşină cu volan pe dreapta a trecut de testul inspectorilor Registrului Auto Român.
"Colegii noștri de la RAR Vaslui au avut plăcerea să vadă un Beauford Series 3 Sports, o mașină fabricată în UK în 1982, pe platforma automobilelor Ford. Autovehiculul are un motor pe benzină de 2.0L cu patru cilindri în linie și a fost deținut de un colecționar din Regatul Unit.
Actualul proprietar din România spune că, în ciuda așteptărilor, mașina se conduce ușor, iar weekendul trecut a parcurs cu ea 500 de km", transmite RAR pe Facebook.
O maşină din 1957 a ajuns la RAR. Atingea 200 km/h încă de la acea vreme
O frumusețe clasică la RAR Olt: Jaguar XK 140 SE. Fabricat în 1957, acest model era dotat cu un motor pe benzină de 3,4L și dezvolta aproximativ 210 CP. Testele de viteză realizate de piloți profesioniști din acele vremuri au arătat că mașina putea rula cu o viteză maximă de 200 km/h", au scris cei de la Registrul Auto Român pe Facebook.
1000 de ateliere auto din ţară, verificate de RAR. Ce nereguli s-au găsit: Evitaţi să mergeţi pe recomandarea unui prieten
"Registrul Auto Român este cu ochii pe cei care prestează activităţi de reparaţii auto, însă o fac în afara legii şi în condiţii care nu pot garanta siguranţa lucrărilor de reparaţie. Aproape 1000 de ateliere de reparaţii din toată ţara au fost controlate de inspectorii RAR în ultimele 3 luni, în cadrul unor acţiuni complexe. Sancţiunile au depăşit un milion de lei", se menţionează în comunicat.
Inspectorii RAR au găsit neconformităţi în ceea ce priveşte efectuarea de activităţi de reparaţii fără autorizaţie tehnică, dar şi efectuarea inspecţiei finale care să demonstreze conformitatea lucrărilor de reparaţii (una dintre condiţiile legale privind admiterea şi menţinerea în circulaţie a autovehiculului, ulterior intervenţiei asupra unui autovehicul).
Printre alte neconformităţi descoperite de inspectorii RAR se numără: păstrarea şi respectarea condiţiilor iniţiale de autorizare, precum şi prestatori de servicii care nu au pregătirea necesară de a interveni la sistemele de securitate ale autovehiculului.
Aşadar, RAR atrage atenţia că reparaţiile efectuate în ateliere care nu respectă legea sunt calea cea mai sigură spre riscul de a primi servicii de o calitate îndoielnică.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News