Tânăra fețită în vârstă de 11 ani, Mikaila Ulmer, din Texas, Statele Unite, a reușit să încheie cu lanțul Whole Foods un contract care valorează 11 milioane de dolari, al cărei prevederi este faptul că 55 de magazine vor scoate spre comercializare brandul personal de limonadă al fetiței.
Limonada preparată de Mikaila, care poartă denumirea de „BeeSweet”, a reușit să fie dezvoltată prin intermediul sumei de 60.000 de dolari, sumă pe care tânăra a primit-o în urma apariției la emisiunea americană „Shark Tank”.
În urma acestei apariții televizate, Mikaila a servit numeroase personalități cu limonada sa, personalități printre care se afla și președintele american Barack Obama. Tânăra Mikaila a fost deasemenea invitată să facă parte și din proiectul celor de la Google Dare to be digital.
Citeste mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol