Proiect pilot. La magazinele Enel și cu programere telefonică
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Enel Energie şi Enel Energie Muntenia implementează începând cu această săptămână un proiect pilot cu ajutorul căruia clienţii pot avea acces în magazine și  în baza unei programări telefonice, potrivit unui comunicat.

Scopul acestuia este de a creşte gradul de confort al clienţilor şi, în acelaşi timp, de a le pune la dispoziţie servicii de furnizare a energiei în condiţii de siguranţă deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu Sars-CoV-2 şi începerii sezonului rece.

Proiectul pilot este implementat în cele 17 magazine operate de către Enel Energie şi Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea) şi urmăreşte reducerea timpilor de aşteptare, precum şi îmbunătăţirea eficienţei operaţionale. 'Venim în sprijinul clienţilor noştri şi extindem serviciile şi produsele care pot fi accesate atât în mediul online, cât şi telefonic, pentru a le oferi siguranţă şi încredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei şi este unicul de acest fel în sistemul energetic românesc. Clienţii care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operaţiuni mai rapide şi, implicit, vor petrece mai puţin timp în magazine', a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie şi Enel Energie Muntenia. Clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menţionate apelând serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal).

Programarea se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10:00 - 16:00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la iniţierea apelului telefonic. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel