Noul Yahoo Mail, un eșec. Zeci de mii de utilizatori trimit mesaje disperate companiei. Tu ești mulțumit?
Compania Yahoo a decis, la împlinirea a 16 ani de existență, să schimbe total serviciul de email, schimbare care nu a fost primită bine de utilizatori.
La doar șase zile de la implementara schimbării, mii de utilizatori au trimis mesaje disperate în care spun că vor să se revină la design-ul anterior. Cea mai mare problemă este că Yahoo a decis să scoată tab-urile care permiteau oamenilor să aibă mai multe mesaje deschise.
Marissa Mayer, CEO-ul companiei, care anterior a lucrat la Google, este acuzată de utilizatori că dorește să copieze interfața Gmail, serviciul de email al motorului dă căutare.
Categoriile „bug” si „error” au în prezent 3.946 de intrări, care se întind pe 200 de pagini.
Asta înseamnă că un număr copleșitor de utilizatori au raportat funcții distruse, cum ar fi salvarea automată, ștergerea e-mailurilor din „Draft”, folosirea SSL și că unele adrese de mail au dispărut din Inbox sau după ce au fost trimise.
Cea mai recentă postare de pe pagina Uservoice, „Spune-ne ce crezi despre Yahoo! Mail”, opțiunea „Vă rugăm să aduceți înapoi Tabs” are 23.869 de voturi, iar 2.126 utilizatori cer companiei să regândească designul actual și să restituie caracteristicile-cheie și funcționalitatea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News