„Prin intermediul produselor inovatoare, brandului de încredere și angajamentului asumat privind satisfacerea clienților săi, cel mai nordic producător de anvelope din lume și-a construit o poziție solidă pe piață. Pe parcursul celor 120 de ani, Nokian Tyres și-a extins activitatea la nivel global, devenind o companie cu viziune pentru viitor, cu o identitate nouă și pregătită să valorifice oportunitățile oferite de lumea aflată în continuă schimbare”, se precizează într-un comunicat.
„Suntem mândri de originile noastre și de moștenirea însemnată constituită din pionieratul tehnologic, înalta calitate a produselor și spiritul Hakkapeliitta. Fiind buni cunoscători ai condițiilor meteorologice dificile, am
promovat și facilitat de-a lungul decadelor transportul în deplină siguranță. Nu bucurăm de o bază solidă pe care ne propunem să construim împreună cu personalul nostru, clienții și partenerii noștri, o poveste de succes răsunătoare,” a declarat Hille Korhonen, președinte și CEO, Nokian Tyres.
„Etapele de dezvoltare ale Nokian Tyres ilustrează o poveste interesantă din istoria industriei finlandeze a cauciucului. Înființată în anul 1898 sub numele de Suomen Gummitehdas Osakeyhtiö, compania producea galoși, sigilii de cauciuc, diferite tipuri de furtunuri, bastoane de poliție și, mai târziu, pneuri pentru biciclete.
Producția anvelopelor pentru autovehicule a debutat la începutul anilor 1900, odată cu creșterea numărului
de autoturisme.
Pentru Nokian Tyres însă, primul succes notabil în industria anvelopelor s-a înregistrat în anul 1934, când compania a dezvoltat prima anvelopă de iarnă din lume, Kelirengas. Doi ani mai târziu, compania a produs prima anvelopă de iarnă Hakkapeliitta, ceea ce a oferit companiei oportunitatea de creștere și expansiune pe piața internațională. Nokian Hakkapeliitta a fost brandul lider pe piața anvelopelor de iarnă pentru mai bine de 80 de ani”, mai informează sursa citată.
O nouă identitate pentru perspective viitoare
„În prezent, Nokian Tyres este cea mai profitabilă companie cu activitatea sa; numără 4.600 de specialiști în întreaga lume și are o cifră netă de vânzări de 1.6 miliarde de euro. Produsele companiei sunt comercializate în aproximativ 60 de țări. Tendințe principale precum noile forme de mobilitate, digitalizarea și schimbările climatice reprezintă adevărate provocări pentru industrie, însă oferă, de asemenea, oportunități interesante de dezvoltare”, transmite comunicatul.
„Singura modalitate de a ne păstra poziția de top din industrie este dezvoltarea constantă și reînnoirea. Aceasta înseamnă, spre exemplu, extinderea prezenței noastre în afara pieței tradiționale de anvelope de iarnă și realizarea de investiții în servicii care simplifică întreținerea anvelopelor. Intenționăm să continuăm acțiunile sistematice și sustenabile privind dezvoltarea de soluții inovatoare și să ne menținem abilitatea de a ne adapta rapid și flexibil schimbărilor din jurul nostru,” a adăugat Korhonen.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, prăbușit. Chirieac: Se va da vina pe Israel şi pe Occident. Tensiunile vor ajunge la cer
- Orașul despre care Daniel Buzdugan spune că ar putea fi Salonicul României - Foto în articol
- Romanița Iovan, mărturisiri: "Sunt în viață datorită mamei, pentru că au fost presiuni". Reacția tatălui la maternitate
- Semnalul dat de BNR privind economia. Adrian Negrescu: Ce urmează pentru România
- Gelozia, minciuna şi manipularea asociată cu dependenţa de droguri, impact asupra relaţiilor de cuplu. Radu Leca: Sunt singurul din România care o spune
- Marea reorganizare din Ministerul Muncii: Sunt mai puțini cu... 7 angajați!
- Va plăti rate până la 68 de ani pentru un apartament cu două camere, dar nu-i pare rău. „Accept situația așa cum este”
- Ce a făcut președintele Iranului, Ebrahim Raisi, înainte de accidentul cu elicopterul
- Compania de apă controlată de Ion Dumitrel, CJ Alba, usucă la buzunare. Doi pensionari speciali, la robinet
- UPDATE: Semiluna Roșie a Iranului neagă faptul că ar fi fost găsit elicopterul / Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, Ebrahim Raisi, s-a prăbușit
- Cum sunt prinse firmele cu administrator fictiv, numit și „om de paie”. Comisar: Întotdeauna identificăm adevăratul șef, aceștia nu scapă
- Lupta dependenților, de două ori mai grea într-un cuplu în care ambii consumă. Psiholog: Partenerul poate fi un obstacol în calea recuperării
- România o ia pe urmele Greciei. Negrescu: Cheltuielile statului, cu 28% mai mari în 2024, în țara codașă la colectarea TVA