Nokia ironizează noua versiune de Android, lansată ca urmare a colaborării dintre Nestlé și Google. Odată cu lansarea pe piaţă a noii versiuni a sistemului de operare, KitKat vor beneficia de o expunere uriaşă, în timp ce mascota Android va apărea pe ambalajele a 50 de milioane de ciocolate vândute în toată lumea.
Făcând trimitere la sloganul folosit de cei de la Nestlé pentru KitKat și imaginea produsului, Nokia a avut ideea înlocuirii ciocolatei cu un telefon Samsung, care, conform reclamei, se rupe în două, alături de sintagma „Ia-ți o pauză, ia-ți un...”. Cu această campanie, Nokia omoară două păsări dintr-o împușcătură și ironizează doi mari concurenți: Google (prin sistemul său de operare, Android) și Samsung (producătorul numărul unu de telefoane mobile).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video