Până în 2022, Nissan Motor vrea să-și majoreze livrările anuale cu un milion de unitățile. Majorarea urmează să se facă pe modelele electrice.
Obiectivul Nissan este să devină al treilea mare producător auto din China, a anunţat luni Jun Seki, şeful operaţiunilor Nissan din China.
Nissan, afectat de reducerea cererii pe pieţele din SUA şi Japonia, se bazează pe China, cea mai mare piaţă auto din lume, pentru majorarea vânzărilor în următorii cinci ani.
China, subvenții la vehicule electrice. Companiile auto se luptă în investiții
Companiile auto rivale, cum sunt Volkswagen AG, General Motors şi Honda Motor, îşi sporesc investiţiile în China, care acordă subvenţii la achiziţionarea vehiculelor electrice, pentru reducerea emisiilor poluante.
Număr dublu de mașini electrice vândut în 2017 față de 2016
În 2017, au fost vândute pe piaţa chineză 777.000 de vehicule electrice (EV), un avans de 53% faţă de 2016, arată datele publicate de Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM). Majorarea vine pe fondul subvenţiilor masive acordate de Guvernul de la Beijing, care au ajuns anul trecut până la 100.000 de yuani (15.000 de dolari) per vehicul.
Cel mai mare producător auto nipon din China
Nissan, producătorul modelului electric Leaf, este deja cel mai mare producător auto nipon în China. Până în 2022, compania intenţionează să introducă pe piaţa chineză 20 de modele electrice, acestea urmând să reprezinte 30% din totalul vânzărilor.
În august, Nissan a înfiinţat o societate mixtă cu Renault şi grupul chinez Dongfeng, pentru a dezvolta vehicule electrice pe piaţa locală.
Nissan, nivel record de vehicule vândute pe piața chineză. SUA, principala piață
Anul trecut, Nissan a vândut un nivel record de vehicule - 1,52 milioane - pe piaţa chineză, comparativ cu 1,59 milioane în SUA, principala sa piaţă. Până în 2022, compania niponă vrea să-şi majoreze livrările în China la 2,6 milioane de vehicule pe an.
Nissan Motor a produs pe plan global 150 de milioane de vehicule în cei 84 de ani de la înfiinţare, a anunţat, la jumătatea luni septembrie 2017, producătorul auto nipon, transmite Automotive World.
Compania a avut nevoie de 73 de ani pentru a produce primele 100 de milioane de vehicule, după înfiinţarea sa în 1933, şi de încă 11 de ani pentru a construi ultimele 50 de milioane.
84 de ani de sprijin pe plan global
Realizările producătorului se datorează celor 84 de ani de sprijin continuu pe plan global din partea tuturor acţionarilor, inclusiv angajaţi, dealeri, furnizori, comunităţi locale, precum şi numeroşilor clienţi care au ales maşinile produse de Nissan, se arată într-un comunicat al acestuia.
În 2006, când Nissan a ajuns la 100 de milioane de vehicule, 76,5% din totalul acestora erau fabricate în Japonia. Tendinţa s-a schimbat în ultimii 11 ani, când 76,5% dintre cele 50 de milioane de vehicule Nissan erau fabricate în afara Japoniei, în special în SUA şi China.
[citeste si]
Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault.
Cu 5,27 milioane de autoturisme şi utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, Renault - Nissan este în prezent cel mai mare producător auto din lume, devansând Volkswagen şi Toyota
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video