Data publicării:
Nicușor Dan: Greva de la STB s-a încheiat. Lucrurile să se îmbunătățească în limitele posibilului
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, susține că discuţiile vor continua pentru ca lucrurile de la Societatea de Transport Bucureşti „să se îmbunătăţească în limitele posibilului”.
„Greva de la STB s-a încheiat. Discuțiile de aseară cu angajații și sindicaliștii de la STB au avut succes, iar azi dimineață aproape toate mijloacele de transport public care erau programate au ieșit pe traseu. Discuțiile vor continua pentru ca lucrurile de la STB să se îmbunătățească în limitele posibilului, în funcție de bugetele disponibile. Mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în rezolvarea crizei și regret că bucureștenii au fost privați timp de 5 zile de serviciul de transport public la suprafață”, a scris, marți dimineață, primarul Nicușor Dan pe contul său de Facebook.
Amintim că angajaţii Societăţii de Transport Bucureşti au intrat joi dimineaţă în grevă spontană. Tribunalul Bucureşti a suspendat protestul, însă angajaţii STB au continuat să nu vină la serviciu pe parcursul următoarelor zile. Greva a încetat marți dimineață.
Citește și: Angajări la STB după grevă
Conform unui comunicat publicat pe site-ul Societății de Transport București la categoria Cariere, societatea face angajări:
STB angajează personal calificat în meseria de conducător autobuz
Acte necesare pentru selectarea în meseria de conducător autobuz:
- Cerere angajare conform anexă;
- Act de identitate original şi copie;Permis de conducere categoria D;
- Certificat de pregătire profesională a conducătorului auto;
- CV europass;
- Studii medii: minim 10 clase;
- Experienţă în domeniul transportului de persoane dovedită cu documente: minimum 3 ani.
CV-urile însoţite de documentele prezentate se depun prin poşta electronică la adresa de email: [email protected] sau, la sediul Societăţii de Transport STB SA din Bd.Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, Bucureşti.
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru completarea actelor necesare în vederea angajării, respectiv:
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare emisă de medicul de familie;
- Cazier judiciar fără înscrisuri;
- Cazier auto.
Cererile şi/sau CV-urile care nu îndeplinesc condiţiile minime prezentate, vor fi clasate.
Cererile şi/sau CV-urile care nu sunt selectate pentru completarea actelor necesare în vederea angajării vor fi înregistrate în baza de date a societăţii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News