În acest an, 15 bicicliști au fost uciși pe străzile din New York. Acest număr ar putea părea scăzut într-un oraș cu peste 8 milioane de persoane, dar este încă văzut ca o creștere alarmantă.
În memoria celor uciși, sute de oameni din comunitatea locală de bicicliști s-au adunat în centrul parcului Washington Square din Manhattan pentru a participa la o demonstrație. Participanți de toate vârstele s-au așezat pe asfalt, timp de cinci minute, în tăcere, având la ei numeroase pancarte.
"Cicliștii mor pentru că nu sunt protejați în mod corespunzător", a spus Joseph Cutrufo, director de comunicare al Alternativelor de Transport, un grup de pietoni și bicicliști care a organizat protestul. "Cincisprezece oameni au fost uciși. Bicicleta nu trebuie privită ca un comportament periculos", în contextul în care administrația din New York se luptă pentru a face strada mai sigură pentru bicicliști și pietoni.
A pedala cu bicicleta în New York este îngrozitor", a declarat Jaime Taylor, 35 de ani, un ciclist din Brooklyn. "Acesta este un centru urban dens și există sute de mii de mașini în el. Asta e inadecvat, e periculos.
New York are cel mai mare număr de bicicliști din Statele Unite, cu peste 48.000 de persoane care se deplasează pentru a lucra cu bicicleta. Încă din 2016, orașul se străduiește să-și facă străzile mai sigure pentru bicicliști și pietoni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva