Data publicării:

Netflix anulează serialul ”Pearl”, al lui Meghan Markle

Autor: Rodica Mitu | Categorie: Cultura
WhatsApp

Netflix a anulat serialul de animație „Pearl”, creat de Meghan Markle.

Anunțat anul trecut, serialul este unul din multele proiecte la care gigantul de streaming renunță, după scăderea bruscă a numărului de abonați, scrie BBC.

Luna trecută, Netflix a dezvăluit o scădere bruscă a numărului de abonați și a avertizat că alte milioane de persoane vor renunța la serviciu. Acest lucru a șters peste 50 de miliarde de dolari din valoarea de piață a companiei, în timp ce experții au avertizat că se va lupta pentru a reveni pe drumul cel bun.

Archewell Productions, compania înființată de ducele și ducesa de Sussex, a anunțat anul trecut că Meghan va fi producător executiv al filmului „Pearl”. Serialul era planificat să se axeze pe aventurile unei fetițe de 12 ani, care este inspirată de femei influente din istorie. Cu toate acestea, Netflix a confirmat că va continua să lucreze la o serie de proiecte cu Archewell Productions, inclusiv la un serial documentar numit „Heart of Invictus”. Serialul se va concentra pe sportivii care vor concura la Jocurile Invictus pentru veteranii răniți, un eveniment fondat de prințul Harry, la Haga în 2022.

BBC a solicitat Archewell Productions să comenteze informația, însă acest lucru nu s-a întâmplat, deocamdată.

Netflix a mai spus că a decis să nu meargă mai departe cu două seriale animate pentru copii: „Dino Daycare” și „Boons and Curses”.

În aprilie, Netflix a declarat că numărul total de abonați a scăzut cu 200.000 în primele trei luni ale acestui an, fiind mult sub obiectivul său. De asemenea, a avertizat că este posibil ca alte aproximativ două milioane de utilizatori să renunțe la serviciu în cele trei luni până în iulie.

Unii analiști au avertizat că, după o perioadă de expansiune foarte puternică în timpul pandemiei, compania a rămas fără modalități la îndemână pentru creșterea activității. Consumatorii reduc serviciile de streaming pentru a economisi bani, în timp ce unii consideră că există prea mult conținut din care să aleagă, pe fondul unei avalanșe de concurență din partea rivalilor precum Disney și Amazon, notează Mediafax.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel