Netflix a lansat un teaser special pentru Squid Game (Jocul Calamarului), sezonul 2. Se anunță noi confruntări
Squid Game 2 se lansează în curând!
Va fi cu adevărat acțiune în cel de-al doilea sezon al „Jocului calamarului” / „Squid Game”. Netflix a lansat un poster și un teaser special pentru mult așteptatul sezon 2, care va avea premiera pe 26 decembrie. La trei ani după ce a câștigat Jocul Calamarului, concurentul 456 decide să renunțe la planurile de a merge în SUA și revine cu o strategie nouă. Gi-hun se reîntoarce în lumea misterioasă a jocului de supraviețuire, dând startul unui alt joc pe viață și pe moarte, alături de noi participanți care aspiră să câștige premiul de 45,6 miliarde de woni.
Posterul și teaserul special au fost prezentate în cadrul Geeked Week și au stârnit entuziasmul fanilor pentru revenirea acestui serial de succes la nivel mondial. Confruntarea dintre Gi-hun (Lee Jung-jae) și Front Man (Lee Byung-hun) devine din ce în ce mai intensă, în timp ce Gi-hun își caută răzbunarea într-un nou joc letal.
Posterul ilustrează un concurent însângerat, fiind târât de un Gardian Roz, imagine care aduce un omagiu primului sezon și își propune să crească curiozitatea fanilor cu privire la jocurile mortale care îi așteaptă. Iconicii Gardieni Roz se întorc, acompaniați de o muzică jucăușă, dar și sinistră. În teaser apar imagini cu binecunoscuta pușculiță porcușor plină de bani, care le reamintește fanilor de premiul de mare valoare. Teaserul se încheie cu o secvență de acțiune, în care Gi-hun, îmbrăcat în celebrul său trening verde, este pregătit să înceapă un nou capitol.
Teaserul special, aici:
La trei ani după ce a câștigat competiția, jucătorul 456 rămâne hotărât să descopere identitatea celor care stau în spatele jocului și să pună capăt acestui ciclu vicios creat de ei. Folosindu-și averea obținută din victorie pentru a-și finanța căutările, Gi-hun începe dintr-un punct evident: încearcă să găsească bărbatul în costum care joacă ddakji în metrou. Când, în cele din urmă, eforturile lui dau roade, descoperă că drumul spre distrugerea organizației este mai mortal decât și-a imaginat: pentru a pune capăt jocului, va trebui să reintre în competiție.
De remarcat că regizorul Hwang Dong-hyuk, care a scris istorie la cea de-a 74-a ediție a Primetime Emmys, devenind primul asiatic premiat pentru cea mai bună regie într-un serial dramatic, revine la conducerea serialului în calitate de regizor, scenarist și producător.
De ce a prins atât de mult Jocul Calamarului în România
„Jocul calamarului” a avut din prima priză la români din mai multe motive. În primul rând, tematica universală a serialului, care abordează subiecte precum supraviețuirea, lăcomia, inegalitatea socială și natura umană, rezonează profund cu audiența din întreaga lume, dar mai cu seamă cu cea din România unde lupta pentru supraviețuire în comunism și post-comunism a fost și rămâne emblematică.
Personajele complexe și bine dezvoltate au permis publicului să se identifice cu ele și să empatizeze cu luptele lor. Estetica vizuală distinctivă, cu culori vii și un design artistic unic, a adăugat un plus de atractivitate, contribuind la popularitatea serialului pe rețelele sociale. Discuțiile și controversele generate de serial au menținut interesul viu, fie că era vorba despre criticile legate de violență sau mesajele sociale transmise.
Accesibilitatea pe Netflix a făcut ca „Jocul calamarului” să fie ușor de vizionat pentru români, permițându-le să se bucure de el oricând. De asemenea, influența rețelelor sociale, cu promovarea pe platforme precum TikTok, Instagram și Facebook, a jucat un rol important în răspândirea popularității sale, generând numeroase meme-uri și discuții între fani. Aceste elemente combinate au dus la succesul fenomenal al „Jocului calamarului” în Europa, transformându-l într-un adevărat fenomen cultural.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News