Data actualizării:
Data publicării:

Nestle, rezultate financiare record în România

Autor: DCNews Team | Categorie: Economie
WhatsApp

Nestlé România anunță o creștere financiară de 11% pentru perioada ianuarie-septembrie 2017. În ceea ce privește cotele de piață, compania ocupă primele locuri în toate categoriile în care este prezentă. Cel mai mare procent în cifra de afaceri a Nestlé România este adus de: cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul-dejun și produse culinare.

 

Încă de la începutul anului, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a lansat și relansat în România peste 20 de produse, având un portofoliu echilibrat ce este reprezentat de hrană pentru copii (Nestlé Nutrition), cereale și batoane de cereale (Fitness, Cini Minis, Chocapic, Cheerios etc.), produse culinare (Maggi), băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, KitKat, Lion, Smarties, After Eight) și hrană pentru animale (Purina).

Printre principalele realizări ale Nestlé România în 2017 trebuie menționat segmentul de capsule de cafea Nescafé Dolce Gusto, acesta având o dezvoltare accelerată și semnificativă, fiind cel mai dinamic, cu o creștere de peste 20% în volum și valoare față de anul trecut. Totodată, Nestlé a lansat în România și alte produse de succes cum ar fi: JOE NOIR în categoria dulciuri, Nestlé Cheerios Oats Cranberry la cereale și NESCAFÉ 3în1 PICCOLINO, un produs inovator pentru gama 3în1: prima cafea 3în1 scurtă. NESCAFÉ 3în1 PICCOLINO marchează, de asemenea, o premieră pe piața de cafea din România, fiind prima cafea 3în1 scurtă și un concept dezvoltat integral în România.

Nespresso, divizia de lux a Grupului Nestlé România, va deschide un al treilea punct de vânzare până la finalul lunii octombrie, în Bucureşti, în incinta Afi Cotroceni. Pe lângă linia de espressoare şi gama de cafea pentru acasă, destinate consumatorilor rafinaţi, pasionaţi de cafeaua de specialitate, divizia Nespresso operează în România şi linia Nespresso Business Solutions, oferind soluţii de cafea pentru companiile cu sedii de birouri şi pentru jucătorii din industria HoReCa de lux.

În anul 2016, Nestlé România a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din anul 2008, cu ritmul de creștere cel mai rapid din regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord). Creșterea este de 13% față de 2015, până la aproape 750 de milioane de lei. Nestlé a ajuns în 2016 la 770 milioane de lei (aproximativ 170 milioane de euro), cifră de afaceri.

„Suntem foarte bucuroși să anunțăm că și în acest an Nestlé România a continuat să aibă o creștere sustenabilă, atingând un prag de două cifre. Știm că mâncarea nu este doar o sursă de nutriție, ci, mai mult de atât, ne aduce împreună ca prieteni sau familii, fiind o parte foarte importantă a culturii românești, a declarat Leszek Wacirz, CEO Nestlé România.

 

La nivel global, Nestlé are 2.6% creștere organică

„Rezultatele noastre de vânzări pentru primele nouă luni sunt în concordanță cu așteptările comunicate în iulie. Creșterea vânzărilor organice a continuat să beneficieze de creșterea volumului din industrie, ceea ce ilustrează capacitatea noastră de a inova și satisface cererea consumatorilor. Prețurile au rămas constante. Pentru Nestlé, îmbunătățirea eficienței este o prioritate. Am identificat oportunități suplimentare de accelerare a ameliorării marjelor noastre, ceea ce a dus la o creștere suplimentară a restructurării și a cheltuielilor aferente în anul 2017. Prin urmare, acum așteptăm ca marja de profit operațională de tranzacționare să scadă cu 40-60 puncte de bază", a anunțat compania.

Nestlé va continua să urmărească oportunități de creștere pentru toate categoriile în care activează, pentru a-și menține poziția de lider. Nestlé există ca o companie care îmbunătățește zi de zi calitatea vieții și contribuie la un viitor mai sănătos, acest scop, împreună cu valorile înrădăcinate în respect, având impact în toate acțiunile curente și de viitor ale companiei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel