Nespresso anunță intrarea pe piața din România
Nespresso, pionier şi nume de referinţă la nivel global în domeniul cafelei porţionate premium, a anunţat în mod oficial deschiderea operaţiunilor sale comerciale în România.
Începând din luna ianuarie a acestui an Nespresso a internalizat activităţile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România magazinul online www.nespresso.com precum şi serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor.
Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile spre finalul verii. „Clienţii profesionali din România s-au bucurat deja, în ultimii 5 ani, de cafeaua de cea mai înaltă calitate Nespresso şi au fost extrem de mulţumiţi de produsele noastre. Dorim acum să le oferim tuturor iubitorilor de cafea experienţa inegalabilă a unei băuturi excepţionale, chiar la ei acasă, experienţă de care beneficiază deja alte 62 de ţări la nivel global" a afirmat Christophe Cornu, Director Executiv Comercial al Nestlé Nespresso S.A.
Citește și: Studiu: cafeaua îţi poate prelungi viaţa. Vezi de ce
Nespresso este acum unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România. Nespresso oferă clienţilor săi din segmentul profesional o gamă diversificată de cafele Grands Crus de cea mai înaltă calitate şi aparate dedicate, asigurându-le în acelaşi timp servicii şi soluţii personalizate, pentru a le satisface nevoile specifice.
„În calitate de partener recunoscut al restaurantelor de lux din întreaga lume, suntem nerăbdători să dezvoltăm relaţii cu localurile româneşti specializate în gastronomie fină. Astfel, dorim să aducem în birouri şi în hoteluri şi restaurante de înaltă clasă cea mai bună cafea, o experienţă rafinată pentru angajaţi şi oaspeţi", a declarat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România.
Cafea de cea mai înaltă calitate pentru consumatori rafinaţi
Din recolta mondială de cafea, numai 1-2% îndeplineşte cerinţele stricte de calitate şi profil aromatic stabilite de Nespresso pentru sortimentele sale Grands Crus. Brandul oferă o gamă de 23 de sortimente Grands Crus de înaltă calitate pentru a fi savurate acasă şi 10 sortimente Grands Crus pentru clienţii din segmentul de afaceri, pentru a satisface toate exigenţele clienţilor săi. Potenţial de piaţă semnificativ Consumatorii din România vor putea achiziţiona începând cu luna iunie sortimentele de cafea Nespresso Grands Crus, aparatele de cafea şi accesoriile prin intermediul Clubului Nespresso: online şi prin serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile pe Calea Dorobanţilor spre finalul verii, oferind o experienţă de brand unică, în măsură să satisfacă exigenţele şi preferinţele individuale ale consumatorilor.
„Lansarea Nespresso pe piaţa din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească," a adăugat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România. „Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, şi, ca urmare, piaţa cafelelor de specialitate a cunoscut o creştere puternică. Suntem de părere că potenţialul în România pentru cafeaua porţionată premium Nespresso este semnificativ."
Nespresso va oferi clienţilor din România aceleaşi produse care sunt disponibile şi la nivel mondial.
Despre Nestlé Nespresso S.A.
Nestlé Nespresso S.A. este pionierul şi numele de referinţă în domeniul cafelei porţionate premium de cea mai înaltă calitate. Având sediul în Lausanne, Elveţia, Nespresso îşi desfăşoară activitatea în 62 de ţări şi are peste 10.500 de angajaţi. În 2014, compania opera o reţea globală de vânzare cu amănuntul, formată din peste 400 de magazine exclusive.
Nespresso în date şi cifre:
• Prezent în 62 de ţări din întreaga lume
• Peste 10.500 de angajaţi la nivel global
• Peste 70% dintre angajaţi au interacţiuni directe cu clienţii
• 23 de sortimente Grands Crus pentru a fi consumate acasă, în gamă permanentă
• 10 sortimente Grands Crus pentru a fi consumate la birou sau în hoteluri şi restaurante, în gamă permanentă
• 50% dintre membrii noi ai Clubului Nespresso au trăit pentru prima dată experienţa brandului prin intermediul membrilor existenţi
• Reţea de peste 400 de Boutique-uri, în 258 de oraşe, din 55 de ţări.
Nespresso Business Solutions
De la gama de aparate profesionale dedicate şi selecţia de cafea premium, de cea mai înaltă calitate, la serviciile incomparabile cu valoare adăugată pentru clienţii săi, Nespresso Business Solutions satisface cerinţele celor mai exigenţi proprietari de hoteluri şi restaurante de elită din lume, precum şi pe cele ale clienţilor din segmentul de afaceri. Nespresso furnizează o gamă extinsă de produse şi servicii clienţilor profesionali din peste 60 de ţări din întreaga lume. Peste 750 de bucătari şefi de cel mai înalt nivel, 15 lanţuri internaţionale de hoteluri de lux, 20 de linii aeriene şi peste 3.000 de avioane private servesc cafelele Nespresso Grand Cru oaspeţilor lor, în cadrul ofertelor lor exclusive.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News