Vă redăm, în continuare, dialogul dintre cei doi:
Nadina Câmpean: De cât timp v-aţi mutat dumneavoastră în apropierea aeroportului?
Adrian Dohotaru: Eu nu stau lângă aeroport.
Nadina Câmpean: Dar oamenii care locuiesc acolo, când s-au mutat în apropierea unui aeroport nu şi-au asumat faptul că s-ar putea să aibă un asemenea disconfort, totuşi?
Adrian Dohotaru: Oamenii respectivi nu s-au mutat chiar lângă, efectiv sunt oameni care stau în cartiere construite în perioada comunistă.
Nadina Câmpean: Vă spun pentru că şi eu stau lângă un aeroport şi nu există acest disconfort, nici măcar în Bucureşti unde este un trafic mult mai intens decât în Cluj Napoca. Nu vreţi să îl mutăm la Budapesta, în condiţiile în care în ultimii ani aeroportul din Cluj Napoca chiar s-a dezvoltat foarte tare? De ce vă deranjează atât de tare? De ce încercaţi să faceţi un rău oraşului dumneavoastră? Pentru că până la urmă, această criză a economiei de care vorbiţi dumneavoastră ar putea face companiile aeriene să renunţe la zborurile spre Cluj Napoca.
Adrian Dohotaru: Acest lucru nu cred că se va întâmpla dintr-un motiv simplu. Clujul este cel mai dezvoltat oraş al Transilvaniei, dar acest lucru trebuie să meargă mână în mână cu o reglementare strictă.
Nadina Câmpean: Această dezvoltare, domnule deputat, trebuie să ştiţi mai bine decât oricine este datorată şi faptului că există un aeroport. Spre deosebire de Braşov, un alt oraş fabulos al României, care nu are acest beneficiu. Gândiţi-vă un pic dacă este benefic să propuneţi acest lucru. Mi-ar plăcea să mai discutăm despre acest subiect, cu altă ocazie.
Adrian Dohotaru: Putem discuta şi pe un ton mai puţin contondent...
Nadina Câmpean: Dacă dumneavoastră spuneţi că nu vreţi să fiţi alarmist poate că nu ar trebui să le insinuaţi clujenilor acestor idee, că pot fi victime şi se pot prăbuşi avioanele peste casele lor.
Adrian Dohotaru: Eu am vorbit din date statistice...
Nadina Câmpean: Explicaţi-ne când s-a întâmplat asta în România!
Adrian Dohotaru: Atât timp cât aterizările şi decolările sunt deasupra unui oraş, există acest risc. De aceea am cerut întâlniri cu ROMATSA şi cu cei de la ministerul Transporturilor să găsim o soluţie pentru ocolirea oraşului.
Nadina Câmpean: Sigur, prin Budapesta este perfect.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- SONDAJ de ultimă oră pentru Primăria Capitalei: Procentul celor 27% pe care-i vor și de care se tem, deopotrivă, candidații
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cumpărăturile online iau amploare. Cristian Pelivan: „Tot mai mulți români au plasat cel puțin o comandă online în ultimul an”
- Postul rezervat al lui Iohannis. Sociolog: „Problema e că legea nu specifică acest lucru”
- Conexiunea dintre medicină și credință. Academicianul Leon Dănăilă: „Mă duceam la biserică în fiecare duminică”