Edilul a subliniat faptul că mutarea gării mai înspre nord - fără demolarea actualei clădiri care ar putea fi transformată într-un muzeu de exemplu - ar face ca întreaga suprafaţă de teren ocupată în prezent de şinele de cale ferată să fie eliberată. Ar fi o adevărată gură de oxigen pentru Sectorul 1 şi pentru Bucureşti în general, având în vedere faptul că această suprafaţă uriaşă de teren ar putea fi folosită pentru amenajarea de străzi, de parcuri, de alte obiective utile capitalei.
"Asta mi-am dorit. E un proiect de anvergură, dar trebuie să se pună de acord toate instituţiile, Ministerul Transporturilor, toţi. Trebuie să punem umărul pentru acest proiect. Noi avem două poduri care trec peste calea ferată şi leagă Sectorul 1 de Sectorul 6. Din cele două, unul este în reparaţii în prezent (n.r. – Podul Grant) şi Bucureştiul e efectiv blocat", a declarat primarul Daniel Tudorache.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva