Mutare bombă! Ce vrea să facă Digi24. Iată primele audiențe oficiale
Primele măsurători oficiale ale audienței Digi 24 au fost făcute publice pentru că televiziunea vrea să facă o mișcare importantă pe piața media.
Până acum televiziunea de știri a companiei RCS a ales să nu fie în sondajele de audiență. Însă, Digi 24 a fost nevoită să plătească măsurătorile pentru că dorește să intre pe lista must-carry, scrie paginademedia.ro.
Mai jos, puteți citi audiențele de anul trecut ale postului și locul pe care îl are în topul general, conform datelor depuse la Consiliul Național al Audioviziualului (forul care aprobă lista must-carry).
Antena 3: 1,15% (219.000 de români pe minut)
România TV: 0,72% (137.000)
Realitatea TV: 0,5% (95.000)
B1 TV: 0,5% (93.000)
Digi 24: 0,12 (aproximativ 23.000-25.000 de persoane)
Cu aceste date, Digi 24 a fost pe locul 13 între posturile libere la retransmisie, peste Kiss TV, Mynele, GSP TV, Trinitas, UTV și Național 24. De menționat că nu intră în acest clasament posturile publice (care sunt obligatorii) și televiziunile pe bani, precum canalele Pro TV (Pro TV, Acasă, Sport.ro), Discovery Channel sau Disney Channel.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News