Data publicării:

Modificări pe Instagram. Schimbări mari pentru influenceri și bloggeri

Autor: Rodica Mitu | Categorie: Tehnologie
WhatsApp
Foto Pexels
Foto Pexels

Instagram testează posibilitatea ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri și bloggeri.

Rețeaua de socializare Instagram, deținută de compania Meta, fosta Facebook, testează posibilitatea ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri și bloggeri, scrie portalul TechCrunch.

TechCrunch notează că, la începutul acestui an, rețeaua de socializare declara că va evalua ideea de abonamente pentru bloggeri, după care Instagram a început să dezvolte funcția care permite ca poveștile bloggerilor să fie vizualizate doar de către urmăritorii acestora.

Potrivit portalului, ideea abonamentelor este de a plăti sistematic o sumă infimă pentru a avea acces la conținut exclusiv de la influencerii favoriți.

„Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicațiilor, Instagram a adăugat recent opțiunea Instagram Subscriptions în aplicația sa din SUA, în secțiunea de achiziții în aplicație", relatează portalul.

Platforma de analiză a pieței de aplicații Sensor Tower raportează că funcția Instagram Subscriptions a apărut în achizițiile aplicației în versiunea americană încă de la 1 noiembrie, la prețul de 4,99 dolari, apoi pe 3 noiembrie a fost adăugat un pachet de 0,99 dolari, notează Mediafax. De obicei, Instagram testează noile caracteristici cu un grup mai mic de persoane înainte de a le face publice.

Compania Facebook își schimbă numele în Meta

Compania Facebook și-a schimbat numele corporativ în Meta, ca parte a unui rebranding de amploare.

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat săptămâna trecută că Facebook își va schimba numele în Meta, ca parte a unui efort de rebrand, scrie publicația thehill.com.

Cu toate acestea, o companie din Arizona, care vinde computere, laptopuri, tablete și software se numește Meta PC și s-a lansat cu puțin peste un an în urmă, potrivit documentelor obținute de TMZ.

În august, compania a depus înregistrarea mărcii „Meta” în legătură cu orice utilizare tehnologică – chiar în sfera Facebook.

Marca comercială Meta PC nu a fost încă acordată. Cu toate acestea, co-fondatorii Zack Shutt și Joe Darger au spus pentru TMZ că nu vor vinde numele lui Zuckerberg, dacă îl dorește, pentru mai puțin de 20 de milioane de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel