Aceștia vor folosi lasere, care vor fi montate în faţa roţilor de tren şi vor curăţa frunzele şi resturile de pe şinele de cale ferată, uscându-le în acelaşi timp, scrie theverge.com. Astfel, trenurile de mare viteză vor putea fi controlate mai bine şi vor circula la viteze mai mari.
Invenţia a fost dezvoltată de Universitatea de Tehnologie din Delft, în parteneriat cu Strukton Rail. Dispozitivul de curăţare poate funcţiona la o viteză de până la 80 de kilometri pe oră.
Profesorul universitar Rolf Dollevoet spune că nu s-a pus problema ca sistemul să nu funcţioneze, ci mai degrabă cât timp durează efectele sale. Pe de altă parte, nu se ştie exact când anume vor adopta Căile Ferate olandeze această tehnologie.
CITEȘTE ȘI: Ioan Rus: Tren de mare viteză București-Iași, eventual Chișinău, cu o companie chineză
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați