În emisiunea din 6 februarie, Mircea Badea a afirmat: ”Mă uitam la televizor și mă minunam. Ce vedeam? Peste tot era știrea asta. Nu degeaba v-o prezint de pe Știrile PRO TV: UBER (aplauze!) ar fi plătit impozit pe profit de trei ori mai mult decât primele nouă companii de taxi din București la un loc. Ce au înțeles ăia de la știri de aici? UBER e bine. Refrenul era: Bă, UBER nu plătește taxe. Care, bă, nu plătește taxe? Ia uite, ar fi plătit impozit pe profit, zic știrile PRO TV, de trei ori mai mult decât nouă companii de taxi la un loc. La noi aici, la România, nu poți să discuți subiecte separate: `Păi, da` mie-mi place frate de UBER, eu vreau cu UBER că mie nu-mi place taxiul`. Bravo! Discuția nu este cui îi place UBER, cui nu-i place UBER sau cui îi place taxiul și cui nu-i place taxiul. Nu mă aștept de la nimeni, de la știri în general să înțeleagă ceva din orice. Care-i treaba? Știți de ce UBER a plătit impozit pe profit de trei ori mai mult decât primele nouă companii de taxi din București la un loc? Ce ne spune nouă această știre? Că UBER a avut profit, spre deosebire de companiile de taxe din București care n-au avut. Întrebare: Dar ce de ca avut profit UBER? Răspuns: Pentru că nu plătește taxe. Ce taxe nu plătește UBER? Toate celelalte taxe nu le plătește. Ei nu se supun legii transportului. În România e o lege. Ce plătește o firmă care se supune legii? Licență, RCA, evaluarea psihologică a taximetriștilor. Dintre toate taxele din legea transportului în România, ce taxe plătește UBER? Niciuna. Pentru că ei nu fac transport public de persoane, ei fac car sharing. Bineînțeles că fac transport public de persoane, dar nu plătesc taxele pe care ceilalți le plătesc. Ce ne arată nouă? Concurență neloială, e foarte simplu. Taximetriștii sunt angajați toți, cu carte de muncă, nu part-time, ci opt ore, deci taxe, uberistul, din banii pe care-i încasează, dă o parte lui UBER. UBER n-are angajați, dacă șoferul vrea să plătească taxe sau nu e treaba lui, e un risc, dar nu e treaba UBER.”
[citeste si]
În continuarea, realizatorul Antena 3 a afirmat: ”Dacă Godină oprește un taximetrist și-i zice că `trebuie să ai următoarele documente de la autorizația de transport în original, pe bord`. Știți că s-au dat amenzi că nu aveau autorizația de transport în original pe bord. Știți cât e amenda dacă nu ai aia pe bord în original? 40 de milioane. Dacă nu ai respectat toate legile, îți ia numerele.”
”Exagerat de proști”
”De ce are profit foarte mare UBER? Că nu plătește celelalte taxe. Dacă faci transport public trebuie să respecți rigorile și să plătești toate taxele din lege. Dacă unii au înțeles din știrea cu impozitul pe profit că ce tare este UBER, sunt exagerat de proști” a conchis Mircea Badea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008