• Mircea Badea: Cât tupeu! Iohannis vrea să mă oblige să fac acest lucru
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a respins marţi cererea de adoptare a unei recomandări către televiziuni de difuzare a spotului audio-video realizat de Administraţia Prezidenţială referitor la referendumul din 26 mai în regim de anunţ de interes public.
Cererea Administraţiei Prezidenţiale a fost respinsă întrucât nu a întrunit voturile necesare (minim şase). Astfel, pentru difuzarea spotului în regim de anunţ public la televiziuni au votat trei membri ai CNA. Pentru transmiterea în regim de anunţ de interes public la SRR şi SRTV s-au înregistrat cinci voturi favorabile.
Mircea Badea a comentat acest subiect.
”Iohannis se recomandă de dreapta, dar nu a lucrat în privat nici măcar o zi. A fost, toată viața, bugetar. Iohannis voia să oblige televiziunile private să îi facă reclamă la referendum. Cât tupeu are”, a zis Mircea Badea la Antena 3.
”Iohannis este absolut înspăimântător. E îngrijorat că nu se va duce nimeni la referendum și s-a gândit să impună televiziunilor să dea spotul respectiv. Băi Werner, nu cumva ai greșit țara și epoca? Tu vrei să mi impui mie, realizator de televiziune, să dau ce vrei tu pe post? Crezi că dacă vorbești la CNA mă poți obliga să difuzez ce vrei tu? Tu, care nu ai fost bugetar și te prezinți a fi de dreapta, crezi că dacă ai avea o emisiune televizată s-ar uita cineva la tine? Crezi că ai putea achita factura la curentul electric din emisiunea pe care ai face-o tu? Eu aș putea să predau fizică, dar tu crezi că s-ar uita cineva la tine?”, a mai zis Mircea Badea.
Spotul este "100% electoral"
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a respins marţi cererea de adoptare a unei recomandări către televiziuni de difuzare a spotului audio-video realizat de Administraţia Prezidenţială referitor la referendumul din 26 mai în regim de anunţ de interes public.
Preşedintele propus al CNA, Monica Gubernat, a susţinut că spotul este "100% electoral" şi nu poate fi considerat mesaj de interes public.
Purtătorul de cuvânt al şefului statului, Mădălina Dobrovolschi, a afirmat că acest spot are rolul de a prezenta ce se întâmplă la referendumul din 26 mai.
"Dorim să informăm cetăţeanul şi să sporim gradul de conştientizare a cetăţenilor în legătură cu importanţa referendumului naţional. Solicităm CNA să adopte cu celeritate o recomandare de difuzare a acestui spot audio-video realizat de Administraţia Prezidenţială. (...) Va fi vorba despre un regim de anunţ de interes public către televiziunile naţionale şi locale. (...) În cazul în care CNA consideră că recomandarea nu poate fi remisă către posturile comerciale, solicităm CNA să adopte recomandarea de difuzare a spotului audio-video realizat de Administraţia Prezidenţială pentru prezentarea referendumului în regim de anunţ de interes public de către SRTV şi SRR", a spus Dobrovolschi.
Ea a adăugat că este vorba despre "un mesaj non-comercial". "Prezenţa preşedintelui României în acest spot e una justificată, nu există niciun interes electoral la mijloc. Nu e candidat preşedintele României la nimic în acest referendum. Preşedintele e prezent în acest spot pentru că e iniţiator al acestui referendum, e cel care a semnat decretul de convocare a referendumului şi este misiunea preşedintelui să informeze publicul în legătură cu existenţa acestui referendum şi să îndrume lumea să meargă la vot", a explicat purtătorul de cuvânt.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News