Peste jumătate de milion de români au mers la cinematograf să vadă aventurile pline de peripeții ale lui Piciu (Codin Maticiuc) și Bilă (Matei Dima), personajele principale ale filmului Miami Bici, lansat pe 21 februarie.
Pe primul loc în box office-ul românesc
Până acum, „Miami Bici" este cel mai bine vândut film lansat în România de anul acesta, înregistrând un număr de 519.297 de spectatori.
Comedia rămâne pe primul loc în box office-ul românesc, în a treia săptămână de la lansarea în cinematografe, și surclasează filme precum „Sonic the Hedgehog", „Birds of Prey" și „Bad Boys for Life". „Miami Bici" devine astfel, prin numărul impresionant de spectatori prezenți în sălile de cinema, filmul preferat al românilor, se arată într-un comunicat de presă primit de DC NEWS.
Codin Maticiuc și Matei Dima, reacție
Codin Maticiuc și Matei Dima, producătorii și personajele principale „Miami Bici", le sunt profund recunoscători tuturor oamenilor care au dat o șansă comediei autentice românești și umorului de calitate:
„Este un moment extraordinar nu doar pentru noi, cât și pentru cinematografia românească. Peste jumătate de milion de spectatori ne-au demonstrat că filmul românesc de comedie este iubit și susținut, iar succesul de care se bucură până acum „Miami Bici" ne dă încredere că acesta este doar începutul unor proiecte istorice.", declară Matei Dima.
„Miami Bici demonstrează încă o dată că umorul de calitate este apreciat în rândul românilor. Ne bucură enorm faptul că mai mult de jumătate de milion de spectatori au oferit o șansă, sau chiar mai multe, muncii noastre, ceea ce ne motivează să facem o treabă din ce în ce mai bună. Sunt fericit și vă mulțumesc din suflet!", declară Codin Maticiuc.
Cea mai populară comedie românească din ultimii 26 de ani
Încă din primul weekend de la lansarea în cinematografe, filmul „Miami Bici" stabilea un număr record de spectatori, devenind cea mai populară comedie românească din ultimii 26 de ani. Lansat pe 21 februarie, lungmetrajul a înregistrat audienţe record în România și a fost vizionat de peste 153.000 de spectatori.
Campania online „În Miami USA, cu Codin și Bromania!" continuă până pe 30 aprilie, iar doi spectatori norocoși vor avea șansa de a petrece 10 zile în Statele Unite, alături de protagoniștii filmului, dacă trimit dovada achiziției biletelor pe paginile de Facebook și Instagram Miami Bici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Horoscop 23 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are probleme în familie. Mergi pe vârfuri!
- Klaus Iohannis, iritat de o întrebare primită de la un jurnalist DC NEWS: Asta să vă spună analiștii, sociologii, părerologii - Video în articol
- Horoscop 23 aprilie 2024. Soarele din Taur se rupe de careul cu Pluto. Daniela Simulescu, previziuni pentru zodii
- Trei infuzii care ajută la curățarea rinichilor în mod natural
- Firea și Burduja au fost desemnați candidații PSD și PNL pentru București. Cine se retrage
- PSD - PNL, candidați separați la București: Gabriela Firea și Sebastian Burduja
- Calcule electorale pentru Primăria București. Marele pierzător după retragerea lui Cîrstoiu. Chirieac: Va absorbi imediat o bună parte a electoratului său
- BANCUL ZILEI: Lucruri oribile spuse soției...
- Scenariu de necrezut: Armate de gândaci cyborg controlați de la distanță. Ce spun cercetătorii japonezi
- Secretul tinereții fără bătrânețe: Vă vine să credeți că bărbatul din imagine are 60 de ani? Ce mănâncă omul care nu vrea să audă de botox
- La mesele festive scăpăm „ca vaca-n cucuruz” și apoi ne întrebăm de ce ne-am îngrășat. Dr. Doru Negru: Păi ați alergat mai mult de Paști?
- Circulăm într-o junglă. Mesajul unui expert auto: Cifrele ne arată că trebuie să știi să te aperi
- Cum te prind criminaliștii doar după scris. Comisar-șef: Activitatea este exclusiv umană