MH17. Avion prăbușit în Ucraina. Tragedia aviatică, folosită pentru reclamă
O reclamă a unei companii australiene care comercializează asigurări de viață, apărută la doar câteva ore după prăbușirea zborului MH17 în Ucraina, a stârnit indignare.
Potrivit Sydney Morning Herald, o companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică produsă joi în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează, scrie Mediafax.
La doar câteva ore de la prăbușirea cursei MH17, compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines".
"Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?", se putea citi sub ştirile de pe Google despre catastrofa aeriană din Ucraina. De asemenea, pe site-ul companiei se promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.
Citește și Avion prăbușit în Ucraina. Un cuplu nu a mai avut loc în avion
Warren Lazarus, directorul grupului, a declarat că a fost "uluit" să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei cât mai rapid. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta", a afirmat Lazarus, fără a-i nominaliza pe cei care au gândit o asemenea reclamă.
Acesta a estimat că reclama a apărut doar aproximativ 15 minute înainte de a fi alertat telefonic de clienţi.
În tragedia aviatică, produsă, joi, 17 iulie, în estul Ucrainei, au pierit și 27 de australieni, numărul total al victimelor fiind de 298.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News