Linia ferată București Nord- Aeroport Otopeni. CFR, precizări privind clădirile de pe traseu
CFR face precizări despre modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA susține că proiectul "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti" este un proiect etalon pentru sistemul feroviar românesc care va asigura compatibilitatea infrastructurii feroviare române cu infrastructura transeuropeană de transport, prin interconectarea Aeroportului cu întreaga reţea de cale ferată a României şi cu reţeaua europeană de transport TEN-T.
”Linia de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti este un proiect de utilitate publică şi de interes naţional care va asigura prima legătură feroviară directă cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă (plecări-sosiri) şi, de asemenea, pentru locuitorii zonelor limitrofe, va facilita un transport direct şi rapid spre şi dinspre centrul Capitalei”, susțin reprezentanții CFR SA.
CFR susține că nu vor fi afectate clădirile de pe traseul liniei ferate București Nord - Aeroport Otopeni
”Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord c.f. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti" este un proiect major de dezvoltare a infrastructurii feroviare printr-o variantă de traseu proiectată cu un impact minim asupra tuturor clădirilor situate în zona amplasamentului actual, susține CFR.
”Soluţia pentru implemetarea acestui proiect implică un traseu de cale ferată suprateran, situat pe partea stângă a Străzii Drumul Gării Odăi, pe amplasamentul obiectivului urmând a fi construite doar pilele viaductului şi un drum de acces tehnologic. Astfel, noua construţie nu va afecta nici proprietăţile şi nici accesul la acestea.” este explicația CFR.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News