"Pe tema accizei pentru autostrăzi, liberalii s-au molipsit de ipocrizie de la Traian Băsescu! Miniștrii PNL au semnat scrisoarea cu FMI în care se susținea acciza, iar parlamentarii liberali au votat bugetul care prevedea acest lucru. De altfel, și Crin Antonescu a susținut fără rezerve acciza pentru autostrăzi, până în momentul în care a rupt USL și s-a alăturat lui Băsescu! Acum, președintele PNL nu pare decât să execute ordinul lui Traian Băsescu, preluând discursul și atacurile sale complet populiste! O fuziune cu PMP sau PDL pare firească în acest moment", declară Cătălin Ivan, potrivit unui comunicat de presă transmis marți Agerpres.
Liderul deputaților PNL, George Scutaru, a anunțat marți că PNL nu va vota legea de aprobare a Ordonanței de Urgență privind acciza la combustibil, pentru că nu are garanții referitoare la modul în care guvernul v-a folosi banii colectați. Ulterior acestei declarații, Comisia de Buget a respins legea de aprobare a OUG.
Ivan mai susține că este absurd modul în care Crin Antonescu cere grăbirea reducerii CAS — o măsură posibilă numai prin introducerea accizei pe autostrăzi, lucru pe care îl știe foarte bine — și, în același timp, cere renunțarea la această acciză.
"Prin ipocrizia sa, Crin Antonescu dezamăgește din nou românii care și-au pus speranța în proiectul USL", conchide purtătorul de cuvânt al social-democraților.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva