Data publicării:

”Lecții de viață”, la PRO TV: Audiențe dezastruoase la debut. Știrile prezentate de Andreea Esca au avut de suferit

Autor: DCNews Team | Categorie: Stiri
WhatsApp

Decizia PRO TV de a difuza fake reality-ul ”Lecții de viață” între orele 18 și 19 s-a dovedit extrem de neinspirată și a dat peste cap tot intervalul de acces prime time al televiziunii.

Citește și: "Lecții de viață", la PRO TV. Ce se va întâmpla cu "La Măruță"

Emisiunea în genul celor de pe Național TV, Kanal D sau Prima TV a ocupat locul doi la audiența generală, la mare distanță de Antena 1, în timp ce în mediul urban a fost depășită și de Acasă TV. De suferit au avut și Știrile PRO TV, care au pierdut un segment important de public față de ediția din urmă cu o săptămână. La nivelul întregii țări, jurnalul de la PRO TV a ocupat doar locul al treilea, în vreme ce l-a orașe s-a clasat pe poziția secundă, iar pe comercial a deținut la limită supremația.

Dezastru cu noua producție

Iată audiențele reușite luni seară de premiera de la PRO TV, conform paginademedia.ro:

La nivel național, Antena 1 a fost lider detașat pe intervalul 18:00 – 19:00, emisiunea ”Acces Direct” înregistrând de două ori mai mulți privitori decât PRO TV. Postul generalist din trustul Intact a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în vreme ce emisiunea ”Lecții de viață” a fost urmărită de 768.000 de telespectatori.

În mediul urban situația a stat și mai rău pentru PRO TV. ”Lecții de viață” a ocupat locul trei la orașe, după Antena 1 și Acasă TV, care difuza serialul turcesc ”Trandafirul negru”.

Antena 1 a fost lider și pe publicul comercial, cu o medie de 339.000 de persoane, urmată la mare distanță de PRO TV, cu 189.000 de telespectatori.

Vezi și: Andreea Esca a cedat! Articolul despre Mihaela Rădulescu, în The One, a fost șters

Probleme și pentru Știrile PRO TV

După premiera de luni seară a fake reality-ului ”Lecții de viață”, Știrile PRO TV au pornit de la o audiență mult mai mică decât de obicei. Rezultatul: la nivel urban, Andreea Esca a fost pe locul al treilea, după Antena 1 și după serialul turcesc ”Puterea destinului”, difuzat de Acasă TV.

La nivel național, PRO TV a avut o medie de 1,4 milioane de privitori pe minut, cu aproximativ 600.000 mai puțin decât lunea trecută. Jurnalul PRO TV a fost depășit și aici de cel prezentat de Antena 1, care a adunat peste 1,5 milioane de telespectatori.

Andreea Esca și-a păstrat prima poziție doar pe targetul comercial, la diferență mică însă de Antena 1, de aproximativ 20.000 de privitori.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel