Lady Gaga intră pe piaţa produselor estetice
Starul pop Lady Gaga a anunțat că va lansa o linie de produse cosmetice care va fi comercializată în exclusivitate pe platforma online Amazon, începând din luna septembrie, potrivit Reuters.
Lansarea face parte din strategia grupului de a-și impulsiona vânzările în domeniul cosmeticelor. Brandul Haus Laboratories va fi lansat în septembrie și va fi disponibil în peste zece țări, inclusiv SUA, Germania și Japonia, potrivit Amazon, citat de Mediafax.
Lady Gaga a declarat într-un comunicat că prin acest brand vrea să promoveze mesajul acceptării de sine. Cântăreaţa Lady Gaga, care a concertat la Bucureşti în august 2012, a devenit celebră graţie unor piese precum "Bad Romance" şi "Poker Face", dar şi cu ajutorul unui marketing agresiv şi al provocărilor - în special vestimentare.
Lady Gaga, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este renumită pentru spectacolele ei adeseori controversate. Lady Gaga a câştigat de-a lungul anilor nouă premii Grammy.
Artista a câştigat și două Globuri de Aur, pentru rolul din serialul "American Horror Story", precum și pentru piesa "Shallow", de pe coloana sonoră a filmului "A Star is Born", de Bradley Cooper. În 2016, a fost nominalizată la Oscar, la categoria "cea mai bună coloană sonoră", cu melodia "Til It Happens To You" din documentarul "The Hunting Ground". Anul acesta a fost nominalizată la două premii Oscar, pentru rolul din "A Star is Born", dar și pentru piesa "Shallow", categorie în care a fost, de altfel, desemnată câștigătoare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News