KFC renunță la SLOGAN, după 64 de ani. Motivul HILAR din spatele mutării
Kentucky Fried Chicken (KFC) a decis să suspende sloganul faimos al lanțului de restaurante, în timpul pandemiei Covid-19.
Conform CNN, KFC a transmis că sloganul „It’s finger licking good” („Este bun de te lingi pe degete”, n.r.), cu o tradiție de 64 de ani, „nu este prea potrivit” în contextul situației globale. „Ne regăsim într-o situație unică – avem un slogan simbolic care nu prea se potrivește cu mediul înconjurător din prezent”, a declarat șeful marketingului global, Catherine Tan-Gillespie.
Astfel, americanii au pus pe pauză sloganul, care în sine nu este o idee prea bună ținând cont de recomandările doctorilor. KFC a lansat și o campanie în care cuvintele „It’s finger licking good” sunt încețoșate, semn că compania se distanțează momentan de sloganul simbolic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News