Vânzările grupului francez de lux, care deține și casele de discuri Boucheron și Balenciaga, au scăzut la 4,5 miliarde de euro, o scădere de 11% pe o bază organică, ceea ce exclude efectele valutare și achizițiile, potrivit Reuters.
Cifra a fost sub așteptările analiștilor pentru o scădere de 9%, conform unui consens Visible Alpha.
Kering a declarat că venitul din exploatare din a doua jumătate ar putea scădea cu aproximativ 30%, după o scădere cu 42% în prima jumătate a anului, la 1,6 miliarde de euro.
„A existat o deteriorare a tendințelor în iunie, care până acum persistă și în iulie”, a declarat directorul general adjunct Jean-Marc Duplaix la o convorbire cu analiștii.
Cu toate acestea, directorul financiar Armelle Poulou a declarat reporterilor că scăderea mai mică estimată a profitului operațional în a doua jumătate, comparativ cu ultimele șase luni, s-a bazat pe o îmbunătățire treptată a veniturilor, în special pentru Gucci.
American Depository Receipts (ADR) de la Kering a scăzut cu aproximativ 8% în New York, extinzând pierderile anterioare după publicarea rezultatelor.
Marți, rezultatele trimestriale LVMH.PA ale LVMH din sector au ratat așteptările, deoarece vânzările au crescut cu 1%, oferind puține semne că o creștere este aproape și ducând la scăderea acțiunilor din sectorul bunurilor de lux.
Acțiunile Kering listate la Paris s-au tranzacționat la cel mai scăzut nivel din 2017, înaintea rezultatelor sale care au venit după tranzacționarea europeană.
Scăderi ale vânzărilor Gucci
Vânzările la Gucci au scăzut cu 19% pe semestru, fără vreo îmbunătățire față de primele trei luni și sub așteptările analiștilor pentru o scădere de 16%, potrivit unui consens Visible Alpha.
Kering a reînnoit Gucci, casa de modă italiană veche de un secol, care reprezintă jumătate din vânzările grupului și două treimi din profit.
Designurile minimaliste ale noului director de creație Sabato de Sarno, care au început să apară în magazine la începutul acestui an, sunt cheia pentru resetarea și promovarea upmarketului, în încercarea de a satisface clienții mai bogați, care sunt mai imuni la zbuciumurile economice.
Poulou a spus că modelele au fost bine primite și că lansarea a fost o alegere bună.
Dar eforturile au fost complicate de o scădere a pieței globale de lux, în timp ce revenirea Chinei - în mod tradițional cea mai râvnită piață a Gucci - a fost întunecată de o criză imobiliară și de șomaj ridicat în rândul tinerilor, pe măsură ce piețele occidentale au căzut după pandemie.
Kering a spus că Gucci a înregistrat o scădere marcată în Asia-Pacific. Veniturile grupului de la consumatorii chinezi, atât în țară, cât și în străinătate, au scăzut cu 25% în timpul semestrului, a declarat Poulou.
În ciuda veniturilor mai mari în Japonia, vânzările Kering în Asia au scăzut cu 25% în al doilea semestru, Poulou indicând scăderi mari în Hong Kong și Macao.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- BANCUL ZILEI: Lecția de Limba Româna
- Mai avem două luni cu Pluto în Capricorn! Fraze cheie pentru fiecare zodie
- Băutura japoneză care îmbunătățește somnul și abilitățile sociale
- Candidatul care ne-ar putea aduce "o surpriză" la alegerile prezidențiale. Bogdan Chirieac, scenariul în care "victoria lui Marcel Ciolacu devine clară"
- Victor Negrescu, intervenție fermă împotriva tăierii a 1,52 miliarde de euro din bugetul anual al UE
- Cum ne întărim imunitatea din alimentație. Dr. Simona Carniciu, sfaturi utile. Mare atenție la cantitatea de fructe consumate!
- Șoferul strivit de un tramvai în București era soțul femeii peste care s-a aruncat benzină în Parlament - surse / update
- Piromanul de la Parlament, declarat „erou național”. Ai grijă ce comentezi pe TikTok pentru că intră pe fir DIICOT! Mircea Toma și Valentin Jucan, reacții
- Calendar Creștin Ortodox. Sărbătoare 19 septembrie 2024
- Strategia ascunsă prin care românii sunt păcăliți de companiile cu anunțuri de angajare. Ana Călugăru (eJobs), detalii despre fenomen