Italianul a mers într-un supermarket din România și a rămas șocat de prețurile practicate în țara noastră. Și-a împărtășit consternarea într-un clip pe TikTok, care a devenit viral.
Un șampon, scutece pentru copii sau unt. Acestea au fost produsele asupra cărora s-a oprit cumpărătorul italian când a intrat în marketul din România.
”În România, băieții mei, acum o să vă arăt niște prețuri de supermarket care au crescut vertiginos. Iată doar câteva produse ale căror prețuri s-au mărit“, a anunțat italianul la începutul filmării sale.
”Șamponul pentru păr, băieți...10 €. Cu reducere! Absurd, chiar și cu reducere! Altfel este 52 de lei, mai mult de 10 euro“, este constatarea italianului.
Merge într-un alt raion, cu scutece. ”Scutecele pentru copii 117 Lei, pampers astea de aici. Nu merge așa, băieți!“, spune italianul, care își asigură urmăritorii că ”celelalte produse o să vi le arăt data viitoare“.
Totuși se mai oprește asupra unui ultim produs: ”Untul 20 lei, 4 €, în România... Adică, băieți, ar trebui să coste jumătate din cât este în Italia!“, mai spune italianul, încheind prin a-și saluta urmăritorii.
Reacțiile nu au întârziat să apară. Vezi mai mult pe stiridiaspora.ro.
Inflația este principalul motiv de îngrijorare a românilor
”Inflația este principala îngrijorare pentru două treimi dintre consumatorii din România, aceasta fiind urmată de invazia din Ucraina și costul serviciilor medicale, potrivit studiului "Consumer Sentiment Survey” realizat de McKinsey&Company România în noiembrie anul curent.
Studiul a urmărit trei teme (cum se simt consumatorii, ce observă aceștia și cum reacționează) și a înregistrat aproximativ 1.000 de respondenți, cu vârsta de peste 18 ani din toate categoriile de venituri.
Inflația a fost listată ca fiind una dintre primele trei surse de îngrijorare de peste 80% dintre respondenți și ca fiind preocuparea numărul unu de către două treimi dintre consumatori. Ca urmare, consumatorii își direcționează cheltuielile către bunuri esențiale și către retaileri precum discounterii, hipermarketurile și supermarketurile” arăta un comunicat de presă.
Comparativ cu alte țări din Europa, doar britanicii sunt mai îngrijorați decât românii de creșterea prețurilor, inflația fiind cel mai important motiv de îngrijorare pentru 69% dintre britanici. Mai puțin îngrijorați de creșterea prețurilor sunt italienii (52%), spaniolii (53%), francezii și germanii (57%), mai arată sursa citată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- O nouă escrocherie face ravagii în Franța. Ce este metoda "cetățeanul român"
- Mircea Badea, propunere tare pentru șoferii de mașini electrice: Ori protejezi natura, ori ce faci?!
- Salariu minim mai mare decât cel minim pe economie și șase salarii compensatorii pentru toți angajații din bănci. Acordul parafat miercuri cu sindicatele
- Satul în care vin turiști din Austria, Germania, Belgia și de peste Ocean. Tanti Emilia dezvăluie secretele ciorbei de miel: ”Este regele ciorbei”
- Acoperiș pe toate blocurile. Sociologul Bulai vine cu o idee inedită, ca la țară, dar cu ”super rentabilitate”: Micul Paris pe bune!
- Ucraina a refuzat ca o stradă din Odesa să se numească Mihai Eminescu. Ce variante au fost acceptate
- Mugur Ciuvică a spus cine ar fi cel mai bun președinte pentru România: E la ani lumină față de orice contracandidat / video
- Loto 6/49. Rezultatele tragerilor de joi, 25 aprilie, 2024. Report cumulat la Noroc de peste 1,85 milioane de euro
- Iohannis zice că "economia României nu șchioapătă". Coșea: Bineînțeles că nu, pentru că se târâie ca un melc. Ce îi trebuie pentru a deveni "tigru"
- Cum fac criminaliștii percheziția informatică. „Nu întotdeauna este prezent și suspectul”
- Chirieac, după Ciolacu a reamintit că nu a pierdut alegeri de când conduce PSD: Singurele care contează sunt prezidențialele
- Weekendul în care cei tupeiști vor câștiga: Vor primi oportunități și nu le va păsa de gura lumii