Data publicării:

Isabella Carmu: "Antena 1 va continua să investească în zona de producţie"

Autor: Crişan Andreescu | Categorie: Stiri
WhatsApp

Isabella Carmu, Channel Manager Antena 1, a oferit un interviu prestigioasei publicaţii online broadbandtvnews.com, cu ocazia întâlnirii anuale organizate de Asociaţia Naţională a Directorilor de Programe din Televiziuni, care are loc în acest an, la Budapesta. Ea a vorbit despre grila de primăvară a Antenei 1, despre performanţele de audienţă ale postului şi despre strategia pe zona de online. 

Isabella Carmu: "Antena 1 va continua să investească în zona de producţie"

- Puteţi să ne furnizaţi câteva informaţii de background despre Antena 1? Unde se situează, de exemplu, în portofoliul TV Intact? Care este targetul postului şi cota de piaţă?

- Cu o istorie de peste 22 de ani, dedicată divertismentului local, Antena 1 este cel mai important canal din portofoliul Intact. Cu o structura de programe, care se adresează publicului comercial ( 18-49, urban), Antena 1 are cea mai mare familie de vedete şi cel mai mare număr de programe live dintre televiziunile generaliste din România. În primul trimestru 2016, Antena 1 a avut o cotă de piaţă de 14.6 pe Whole Day şi de 14.4 în Prime Time (sursă Kantar Media, Target: 18-49 urban). Aceasta s-a tradus în luna martie, într-o apreciere de 7% în prime time comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut, în timp ce cota de piaţă a staţiei s-a apreciat cu 17%.

- Care sunt în acest moment cele mai populare programe ale Antenei 1? Sunt acestea produse intern sau sunt externalizate către alte case de producţie?

- Showurile noastre sunt produse de către echipa de producţie internă şi se bazează pe formate internaţionale sau idei locale. Principalele show-uri din grilă de primăvară sunt: Te cunosc de undeva!, Chefi la cuţite, Next Star, În puii mei şi iUmor.

- Se concentrează Antena 1 pe zona de producţie în-house sau sunteţi deschişi la colaborări şi cu alte companii?

- Scopul nostru este de a oferi divertisment de calitate telespectatorilor noştri, alături de o experienţă TV completă. Orice idee care este relevantă pentru publicul nostru este evaluată şi testată în orice formă, fie coproducţie sau producţie internă.

- Programele Antenei 1 sunt urmărite şi în afară României – de exemplu, pe Antena Internaţional?

- Producţiile locate sunt redistribuite pentru Antena Internaţional. În acelaşi timp, platforma on-demand a Grupului, antenaplay.ro oferă live streaming tuturor canalelor Intact, precum şi content dedicat.

[citeste si]

Care este strategia Antenei 1 pe zona de online?

Am dezvoltat propria platforma online unde sunt difuzate programele posturilor TV Intact, dar şi content special adaptat pentru zona de online, împreună cu preview-uri ale showurilor. Antena Play are peste un million de conturi create şi peste 100.000 ore de conţinut.

- În opinia dumneavoastră, diferă publicul din România faţă de cel din alte ţări europene, în materie de gusturi, preferinţe, etc.?

- Nu neapărat, dar gusturile sau obiceiurile de consum TV diferă în funcţie de cum este structurată piaţă, de cum sunt produse programele sau cum sunt difuzate.

- Sunt aceste preferinţe în schimbare?

- Binenţeles că sunt în schimbare. Genurile TV în România au propriul ciclu de viaţă, la fel cum se întâmplă pe orice piaţă. Showurile cu oameni obişnuiţi au avut audienţe mari acum câţiva ani, în timp ce acum talent showurile sunt la mare căutare.

- Privind în perspectiva, cum vedeţi evoluţia Antenei 1 în câţiva ani, pe o piaţă TV extrem de competitivă?

- Antena 1 va continuă să investească în zona de producţie, idei locale şi în construcţia unor branduri mulţi sezonale.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel