Data publicării:
Klaus Iohannis explică în Croația de ce România nu s-a rebranduit pozitiv după 1989
Președintele Klaus Iohannis a explicat, pentru presa din Croația, de ce România nu a reușit să se rebranduiască într-o lumină pozitivă, la 25 de ani de la căderea comunismului.
"Pentru a promova un produs, chiar și o țară, ai nevoie de un program, ai nevoie de o abordare profesionistă și trebuie să pui toate acestea în practică, ceea nu prea s-a întâmplat în România.
Am avut diferite tentative de a crea un brand românesc, însă nu am avut și încercări serioase de a ne promova, de exemplu, ca destinație turistică, ceea ce chiar suntem: România are un potențial uriaș, doar că nu am reușit până acum să ne promovăm", a declarat Klaus Iohannis, citează ziare.com.
Președintele Klaus Iohannis se află, luni și marți, într-o vizită oficială în Croația, în cursul căreia a avut întrevederi cu omologul croat, Kolinda Grabar-Kitarovic, precum și cu premierul Zoran Milanovic, dar și cu președintele Saborului (Parlamentului), Josip Leko.
Klaus Iohannis, fără răspuns la o întrebare bună
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News