"Pentru a promova un produs, chiar și o țară, ai nevoie de un program, ai nevoie de o abordare profesionistă și trebuie să pui toate acestea în practică, ceea nu prea s-a întâmplat în România.
Am avut diferite tentative de a crea un brand românesc, însă nu am avut și încercări serioase de a ne promova, de exemplu, ca destinație turistică, ceea ce chiar suntem: România are un potențial uriaș, doar că nu am reușit până acum să ne promovăm", a declarat Klaus Iohannis, citează ziare.com.
Președintele Klaus Iohannis se află, luni și marți, într-o vizită oficială în Croația, în cursul căreia a avut întrevederi cu omologul croat, Kolinda Grabar-Kitarovic, precum și cu premierul Zoran Milanovic, dar și cu președintele Saborului (Parlamentului), Josip Leko.
Klaus Iohannis, fără răspuns la o întrebare bună
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol