Conform The Verge, compania este o filială a gigantului Intel și se asociază cu start up-ul Udelv pentru a crea acest nou serviciu. Livrările vor fi efectuate cu un nou tip de vehicul fără carlingă numit „The Transporter”. În timp ce planurile de producție sunt încă în discuții, cele două firme spun că vor produce 35.000 de astfel de mașini între 2023 și 2028.
„Este un proiect comercial real”, a spus vicepreședintele firmei, Jack Weast. „Vor fi 35.000 de unități care vor fi integrate complet în sistemul nostru autonom de livrare de bunuri”. Sistemele Mobileye folosesc 13 camere, trei senzori LiDAR cu bătaie lungă, șase senzori LiDAR cu bătaie scurtă și șase radare. „Ceea ce acest anunț subliniază este maturitatea și pregătirea comercială a soluției Mobileye de vehicule autonome”, a mai spus Weast.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme