Data actualizării:
Data publicării:

Încă o agenție de turism și-a cerut insolvența. Fusese închisă timp de 6 luni pentru cum și-a tratat turiștii: Ne-a anulat vacanța, refuză să ne dea banii înapoi și ne amenință

Autor: Irina Constantin | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
Foto: Freepik
Foto: Freepik

Încă o agenție de turism și-a cerut insolvența, după doar patru ani de activitate.

"Stimaţi turişti, Vă informăm pe această cale că Doamna Cristina Adriana Nae a cerut deschiderea procedurii de insolvenţă a debitoarei Bonjour International Tour SRL, în formă generală, în temeiul art. 70 din Legea nr 85/2014. Vă specificăm să situaţia fiecărui turist va fi tratată în mod individual de către lichidatorul judiciar. Ne cerem scuze pentru situaţia creată şi totodată vă mulţumim pentru cei 4 ani de activitate în care am creat împreună momente unice şi amintiri frumoase", se arată într-un comunicat postat pe site-ul companiei.

În octombrie 2022, agenția de turism Bonjour, din Capitală, a fost sancționată cu închiderea pentru o perioadă de șase luni, de către Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti (CPCMB). 

După 4 acţiuni de control desfăşurate în ultimele 6 luni, în urma cărora operatorul economic a fost sancţionat cu 51.000 lei, amenzi, şi dispunerea măsurii complementare de restituirea contravalorii pachetelor turistice vândute şi anulate ulterior, comisarii CPCMB au constatat neîndeplinirea repetată a prevederilor acesteia, anunţa CPCMB în octombrie 2022. Pentru că Agenţia de Turism Bonjour nu a restituit atunci consumatorilor contravaloarea pachetelor turistice contramandate deja, iar în acest timp a continuat să vândă altele, anulând ulterior cursele de avion, a fost dispusă închiderea unităţii, arată news.ro

De altfel, în categoria de recenzii, sunt mai multe postări în care turiștii acuză că au fost amenințați să șteargă recenziile negative: ”Am încercat să editez recenzia în urma amenințărilor pe care membrii grupului cu care trebuia să călătoresc le-au primit. Nu am putut, așa că mă văd nevoit să o șterg și să las alta. După ce că ne-a anulat vacanța și refuză să ne dea banii înapoi, acum ne și mai și amenință ca să ne ștergem recenziile”, ”Agenție care păcălește clienții, anulează sejururile cu scurt timp înainte (eventual chiar pe aeroport) și nu returnează niciodată banii. A fost prezentată și la tv pentru aceste practici comerciale înșelătoare!”, ”Cea mai mare țeapă... dacă nu vreți să rămâneți fără vacanță și cu banii luați, nu alegeți această agenție .... și mai șterge și recenziile și comentariile”. 

Este a doua agenție de turism care se închide în această lună: 

Agenția de turism Kusadasi, în incapacitate de plată: Cere ajutorul altor agenții pentru turiști- UPDATE

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel