Data actualizării:
Data publicării:

Huawei P10, promovat de o artistă super-cunoscută

Autor: Andreea Marinas | Categorie: Tehnologie
WhatsApp
Sursa foto: Libertatea
Sursa foto: Libertatea

Huawei începe o nouă poveste de succes, alături de Inna, pentru campania de comunicare a noului Huawei P10.

Alegeri prezidentiale 2024

Huawei anunță începerea campaniei de lansare pe plan local a noului Huawei P10, care se concentrează în jurul conceptului de portret, pornind de la una din funcțiile cheie ale telefonului, și care beneficiază de endorsementul cunoscutei artiste, Inna.

Astfel, potrivit unui comunicat de presă, Inna devine “fața” Huawei P10 în România, fiind și unul din primii români care utilizează acest model de telefon.

“Puțină lume știe că sunt pasionată de fotografie și că este unul din hobby-urile care mă relaxează cel mai mult. Auzisem de P9 și chiar am fost curioasă să îl testez, tocmai de aceea, când am primit provocarea de a spune povestea P10 împreună cu Huawei am fost extrem de bucuroasă. Folosesc deja acest model, încă îi descopăr funcțiile, însă sunt deja impresionată de performanțele camerei foto”, a declarat Inna, ambasadorul local Huawei P10.

[citeste si]

“Campania de comunicare Huawei P10 se învârte în jurul conceptului de portret: fețe diferite spun povești diferite, iar noi avem ceva de învățat de la fiecare din acestea. Și ce față din România putea fi mai potrivită pentru a ilustra acest concept decât cea a Innei, o artistă cu o poveste de succes la nivel mondial? Asocierea a venit natural și nu putem decât să ne bucurăm că vom începe o poveste de succes împreună”, a declarat Fred Wangfei, Director of Huawei România Consumer Business Group.

În fiecare minut, în întreaga lume, sunt surprinse mai mult de 3 milioane de fotografii, dintre care 90% sunt realizate cu telefonul, motiv pentru care Huawei se concentrează pe fotografie, făcând eforturi constante să perfecționeze tehnologiile integrate în camerele foto ale smartphone-urilor sale vârf de gamă, împreună cu Leica.

Huawei P10 integrează ultima generație a sistemului dual-camera, Leica Dual-Camera 2.0, prima cameră care include tehnologia 3D de detectare facială de mare precizie, care detectează cu precizie fața fotografiată și îmbunătățește fiecare detaliu al acesteia. 

În afara spotului TV, campania, derulată în perioada 10 aprilie - 10 mai, include și componente de OOH, digital, social media și PR.

Youtube video image

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel