Data publicării:

Harry și Meghan, numiți „escroci” de directorul executiv al Spotify, după încheierea acordului pentru podcast

Autor: Alexandru Negrici | Categorie: Stiri
WhatsApp

Directorul executiv Spotify și popularul podcaster Bill Simmons i-a jignit pe Prințul Harry și pe Meghan, Ducesa de Sussex, etichetându-i „escroci”, după ce parteneriatul lor de mai mulți ani cu gigantul american s-a încheiat vineri.  

„Mi-aș fi dorit să fi fost implicat în negocierea plecării lor”, a spus Simmons în podcast-ul său auto-intitulat vineri, scrie CNN.

„‘The F**king Grifters’. Acesta este podcast-ul pe care ar fi trebuit să-l lansăm cu ei. A trebuit să mă îmbăt într-o noapte pentru a spune povestea despre cum l-am ajutat pe Harry, pe Zoom, să vină cu un nume de podcast. Este una dintre cele mai bune povești ale mele... La naiba cu ei! Escrocii!”

Parteneriatul dintre Archewell Audio, compania de producție a cuplului, și Spotify a fost destinat să includă numeroase programe, dar, în cele din urmă, a fost produsă doar o serie și și un episod special de vacanță.

Seria lor „Arhetypes” a avut ca scop „investigarea, disecția și subminarea etichetelor care încearcă să rețină femeile”, conform descrierii sale, și a prezentat interviurile lui Meghan cu invitați celebri, inclusiv Serena Williams, Mariah Carey, Paris Hilton și Trevor Noah.

Archewell Audio și Spotify au anunțat că „au convenit reciproc să se despartă”, la doar două săptămâni după ce compania de streaming a declarat că a tăiat 200 de locuri de muncă în cadrul unității sale de podcast, reprezentând 2% din forța de muncă globală, într-o „realiniere strategică”.

Spotify a confirmat că nu reînnoiește podcastul Archetypes al lui Meghan, care a rulat timp de 12 episoade din august 2022, pentru a doua serie.

Contractul a fost estimat a fi în valoare de 25 de milioane de dolari (18 milioane de lire sterline) la sfârșitul anului 2020.

Acordul de podcast a fost unul dintre acordurile comerciale majore pe care cuplul le-a încheiat după ce a renunțat la atribuțiile regale și s-a mutat în SUA în 2020.

Când a fost anunțat la sfârșitul lui 2020, prințul a spus că va „aduce în față diferite perspective și voci pe care poate nu le-ați auzit până acum”.

În decembrie, Archetypes a câștigat premiul de top podcast la People's Choice Award din Los Angeles.

La acea vreme, Meghan a scris: „Mi-a plăcut să-mi bag mâinile în acest proces, să stau noaptea târziu în pat, să lucrez până noaptea târziu. Și mi-a plăcut să intru adânc într-o conversație semnificativă cu oaspeții mei diverși, care inspiră, să râd și să învăț cu ei. A fost o muncă din dragoste.”

Wall Street Journal a citat o purtătoare de cuvânt a firmei Archewell spunând că Meghan „continuă să dezvolte mai mult conținut pentru publicul Archetypes pe o altă platformă”.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel