Producătorul american de gumă de mestecat Wrigley vrea ca, începând cu luna ianuarie 2015, să înglobeze produsele sale marca Orbit în portofoliul Extra, o altă marca sub care comercializează o multitudine de sortimente de gumă, pe pieţe precum SUA sau Germania, potrivit economica.net.
"2014 a fost un an extraordinar pentru brandul Extra. Aducând Orbit sub umbrela Extra şi crescând oferta pe segmentul de gumă soft ne vom creşte şansele pentru o creştere şi mai importantă", a declarat Sue Cobbledick, marketing manager la Wrigley, citat de betterretailing.com.
Potrivit sursei citate, pachetele Extra vor fi remodelate, iar tranziţia Orbit către Extra va presupune investiţii de marketing în valoare de 15 milioane de lire sterline.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Vremea de Florii, 1 mai şi Paşti. ANM a venit cu prognoza completă
- Horoscop 29 aprilie - 5 mai cu Mihai Voropchievici. Zodia care are parte de o furtună săptămâna următoare
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- BANCUL ZILEI: Sughițul...
- Marina Almășan, plângere penală pentru hărțuire la locul de muncă și abuz în serviciu. Toate detaliile, într-un interviu pentru Spectacola.ro
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- "Şi l-aţi omorât, în mod barbar, pe Ceauşescu". Dan Ciachir, moment de calmitate și ropote de aplauze: "A fost condamnat după propriul său Cod penal"
- Adrian Elicopter de Luptă, student la Academia de Poliție, după scandalul cu bătaia: Mi-am riscat poziția de student / Toți care mă acuză de violență fizică să nu uite că totul a început la Nuba
- Burduja a rupt gura târgului. Cum a venit să-și depună candidatura pentru Primăria Capitalei (FOTO+VIDEO)
- Ce poți face în București, de Florii. Evenimentele care vor avea loc