Grindeanu, despre centura Timișoarei: N-au cum să termine la termen / Vîlcu, precizare tare
Autor: Ioan-Radu Gava | Publicat pe: 27 ian 2022, 11:52
WhatsApp
Foto cu caracter ilustrativ: Pexels
Sorin Grindeanu a vorbit, în exclusivitate pentru DC News, despre lucrările la centura Timișoarei.

Invitat la DC News și DC News TV, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a vorbit despre lucrările la centura orașului Timișoara:

„Hai să vă dau un exemplu din Timișoara. Un proiect de care se vorbește de după Revoluție, centura Timișoarei. Orașul nu are în acest moment o centură, ci un sfert de centură. Acum se lucrează pe alt sfert, pe varianta care vine dinspre București și se dorește să se facă centură astfel încât să nu mai intri în oraș ca să mergi spre Belgard. Trebuiau să termine în martie anul acesta.

Cum merg eu acasă o dată la 2 săptămâni, la familie, de fiecare dată mă duc să văd și cer datele de pe teren. Stadiul e undeva la 45%, n-au cum să termine în martie. Dacă vor schimba ritmul de lucru și se vor implica, pot termina acest proiect până la sfârșitul anului. E destul de important pentru Timișoara și pentru toată zona.“, a precizat ministrul Transporturilor.

G Ad:

Imediat, jurnalistul Val Vîlcu a intervenit și a făcut o precizare despre cum se făceau lucrările în Timișoara pe vremuri:

„Am locuit în copilărie pe Calea Șagului, am plecat în vacanță, la bunici, în altă localitate, iar când m-am întors, era gata podul. Când am plecat nu era nimic, iar când m-am întors podul era în funcțiune, a durat construcția 2-3 luni“, a precizat, la DC News, Val Vâlcu.

CITEȘTE ȘI   -  EXCLUSIV  Lovitură pentru autostrăzile din România. Grindeanu: Cel mai prost an

Legea Achizițiilor Publice, o bombă cu ceas. Sorin Grindeanu: Statul român e ușor șantajabil

Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a vorbit, într-un interviu exclusiv pentru DC News, despre modul în care Statul Român e șantajat prin lacunele din Legea Achizițiilor Publice:

„Masterplanul făcut de Ioan Rus este agreat de Comisia Europeană și pe baza aceluia s-a făcut acest Plan Investițional. E o șansă pentru că ne aflăm la intersecția a trei mari surse de finanțare europene. Pe de o parte, mai avem un an și ceva pe Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM), vine Programul Operațional Transporturi (POT) pe 2021-2027 și, în plus, e și PNRR-ul. Deci, sunt trei mari surse de finanțare la care adăugăm bugetul de stat și alte chestiuni mai mici.

Acest Plan Investițional e făcut pe zece ani și este șansa de a dezvolta România, de a crește nivelul de trai, de a dezvolta locuri de muncă, etc. Dar mai e ceva. Cadrul legislativ în acest moment, și aș da un exemplu, Legea Achizițiilor Publice, este atât de stufoasă și duce statul, în cazul meu, Ministerul Transporturilor, de multe ori într-o poziție în care suntem șantajați.“, a spus Sorin Grindeanu (citește continuarea AICI).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
Crossuri parteneri
DCBusiness.ro
DCBusiness.ro
DCMedical.ro
DCMedical.ro
StiriDiaspora.ro
StiriDiaspora.ro
DefenseRomania.ro
DefenseRomania.ro
Spectacola.ro
Spectacola.ro
Astrosens.ro
Astrosens.ro