Extended News Previews (ENP) le va permite editorilor să primească oferte pentru previzualizări extinse ale conținutului lor afișat în rezultatele căutării Google. Instrumentul Extended News Previews (ENP) este disponibil în Search Console pentru operatorii site-urilor web de știri.
În acest context nou, DCMedia Group are nu una, ci nu mai puțin de cinci publicații pe lista ENP, care include doar 650 de site-uri partenere din întreaga Europă, la startul Extended News Previews. Este vorba despre dcnews.ro, dcmedical.ro, stiridiaspora.ro, defenseromania.ro și dcbusiness.ro.
Încă o dată, întreaga echipă DCMedia Group primește confirmarea de a merge înainte, cu forțe proaspete. Mulțumim celor care au încredere în noi și cititorilor noștri, tuturor cititorilor DCMedia Group, pentru încrederea pe care ne-o acordă în fiecare zi, prin fiecare știre citită.
650 de publicații din Europa, la startul ENP
Acordurile ENP urmează Directiva privind drepturile de autor, adoptată de Uniunea Europeană în 2019 și transpusă în legislația română în aprilie 2022. Potrivit legii române privind drepturile de autor, editorii site-urilor de știri online pot permite motoarelor de căutare să utilizeze în mod liber doar un scurt extras din conținut în rezultatele căutării. Pentru utilizarea previzualizărilor extinse, instrumentul ENP al Google va oferi editorilor de știri din România acorduri comerciale. Până acum, Google a semnat acorduri conform Directivei europene privind drepturile de autor care includ peste 650 de publicații de știri din toată Europa, iar multe alte discuții sunt în derulare.
Acordurile ENP pentru site-urile de știri din România sunt disponibile în Search Console, unde editorii eligibili pot găsi informații despre ofertă, cum să se înscrie și cum să ofere feedback. Toate ofertele făcute prin instrumentul ENP se bazează pe o serie de criterii consecvente, care respectă legea și îndrumările existente privind drepturile de autor din Directivă. Aceste criterii includ numărul de afișări ale unui site de știri și cât de mult venit publicitar este generat pe paginile care afișează și previzualizează știri.
Întotdeauna, editorii continuă să aibă control deplin asupra deciziei de a permite conținutului lor să apară sau nu în căutarea Google și asupra modului în care acel conținut poate fi previzualizat. Editorii își pot schimba preferințele și se pot înscrie în programul ENP în orice moment.
Informații detaliate despre ENP, înscriere și feedback, pot fi găsite aici.
Despre Google
Misiunea Google este de a organiza informația din întreaga lume și de a o face accesibilă și folositoare tuturor. Prin produse și platforme precum Search, Maps, Gmail, Android, Google Play, Google Cloud, Chrome și Youtube, Google este prezentă în viețile a miliarde de oameni. Google este una dintre cele mai cunoscute companii din lume și o subsidiară a Alphabet Inc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008