Bernd Riexinger, co-liderul partidului Die Linke, a spus că existenţa a două clase de transport nu este necesară în călătoriile cu trenurile regionale, în cazul cărora ar trebui vizate accesibilitatea călătoriei şi eficienţa energetică, mai scrie publicaţia.
"Oamenii stau pe coridoare, în timp ce la prima clasă există o mulţime de locuri libere", a declarat politicianul. „Ne permitem luxul de a circula cu vagoane de primă clasă aproape goale în trenuri expres supraaglomerate. Toate vagoanele ar trebui să fie deschise tuturor, astfel încât, dintr-o singură lovitură, să avem o capacitate mai mare - fără să fim nevoiţi să plătim suplimentar pentru asta", a mai declarat Bernd Riexinger.
Solicitând Deutsche Bahn să ia în considerare cu seriozitate propunerea sa, Riexinger a adăugat că oamenii au reuşit să călătorească în autobuze fără existenţa celor două clase.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Cântec comunist pus pe manele. Parodia pe 1 Mai pe care să o asculți la grătar /video
- SONDAJ de ultimă oră pentru Primăria Capitalei: Procentul celor 27% pe care-i vor și de care se tem, deopotrivă, candidații