Gama de lux Rihanna, lansată în curând de gigantul LVMH
Gigantul de produse de lux LVMH, al miliardarului francez Bernard Arnault, a anunţat vineri 'lansarea iminentă', în primăvară, împreună cu diva muzicii pop Rihanna, a unei noi mărci de lux înglobând haine, încălţăminte şi accesorii, relatează Reuters şi AFP.
Grupul francez, proprietar al Dior, Louis Vuitton, Fendi şi Givenchy, şi 'Robyn Rihanna Fenty s-au asociat pentru a crea o nouă marcă de lux', a precizat LVMH într-un comunicat.
'Marca întruchipează viziunea sa asupra modei, atât în ceea ce priveşte creaţiile pręt-a-porter, pantofii şi accesoriile, cât şi alegerile sale în termeni de distribuţie şi comunicare', se mai arată în comunicat.
Aceasta este prima casă de modă creată 'ex nihilo' în cadrul grupului LVMH de la Christian Lacroix în 1987, a declarat un purtător de cuvânt al grupului. Ea va fi condusă de o femeie - o altă premieră pentru grup - care va oferi 'inspiraţie artistică'.
Noua marcă de lux va fi lansată 'în mai sau iunie', a adăugat el.
Născută în Barbados, starul de 31 de ani, care deţine marca de succes Fenty, este o obişnuită a defilărilor de modă - mai ales a casei Dior - şi s-a dovedit a fi un designer talentat.
În plus faţă de linia Fenty, ea a contribuit la creşterea vânzărilor Puma când a deţinut funcţia de director de creaţie. Cântăreaţa a lansat şi o linie de lenjerie intimă şi a devenit un puternic 'influencer', cu fanii săi şi cele şapte milioane de persoane care o urmăresc pe reţelele sociale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News