Campaniile digitale de fidelizare soldate cu premii marca Gametation sunt un instrument pentru comercianți și brandurile de consum prin care aceștia pot să ajungă la utilizatorii de dispozitive mobile prin intermediul jocurilor antrenante soldate cu premii care pot fi revendicate fie online, fie în persoană vizitând magazinele care derulează campaniile respective. În plus, platformele software Gametation oferă retailerilor informații care îi pot ajuta să-i cunoască mai bine pe utilizatori și să optimizeze astfel impactul campaniilor de marketing și de fidelizare digitală. Printre clienții Gametation se numără: McDonald`s, Spar UK, Statoil Fuel and Retail, Dansk Supermarked Gruppen, 7-Eleven, Aeroporturile din Copenhaga și multe altele.
Campaniile digitale, tot mai importante în afaceri
“Gametation se potrivește perfect strategiilor noastre și aspirațiilor de creștere ale grupului TCC pe termen lung. În fiecare an demarăm 300 de campanii de fidelizare pentru retailerii din întreaga lume, care să le permită creșterea vânzărilor și a profitului, prin atragerea cumpărătorilor și recompensarea lor pentru loialitate. Tehnologia digitală este din ce în ce mai importantă în atragerea cumpărătorilor iar telefoanele mobile cu siguranță au un rol vital. Prin extinderea expertizei noastre pe această zonă nu doar că vom adăuga valoare campaniilor noastre prin conectarea directă cu clienții, dar vom deschide și noi sectoare de retail pentru TCC și vom dezvolta noi surse de generare a veniturilor bazate pe informațiile colectate din campaniile digitale”, a afirmat Manfred Litschka, director regional de marketing la TCC.
Gametation, lider în mobile marketing
Kristian Ridley, Director Executiv Gametation, a spus: „În cei trei ani de când am început Gametation, compania a evoluat rapid pentru a deveni un lider recunoscut în mobile marketing. Prin aderarea la prima companie de fidelizare de marketing din lume vom putea accelera dezvoltarea noastră prin creșterea investițiilor și prin extinderea pe noi piețe, prin intermediul bazei lărgite de clienți a companiei TCC.”
„Sunt cu adevărat încântat de oportunitatea de a continua să inovăm alături de TCC. Expertiza noastră reunită ne va oferi o poziție unică pentru a atrage cumpărătorii la nivel global”, a precizat Anders Hauge, Directorul Tehnologic al Gametation.
În România, TCC este prezentă din 2008 şi a derulat campanii de fidelizare cu OMV, Mega Image, Penny, Kaufland, Metro şi Billa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Burmă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video