„Fiecare zi arată ca o zi de week-end acum”. Ce spun statisticile Spotify
Compania Spotify a dezvăluit că oamenii și-au schimbat obiceiurile de ascultare a muzicii în timpul pandemiei Covid-19.
Compania Spotify a dezvăluit că oamenii și-au schimbat obiceiurile de ascultare a muzicii în timpul pandemiei Covid-19, conform The Verge. Firma transmite că a îndeplinit previziunile pentru prima perioadă de trei luni a anului 2020, dar a observat o schimbare în rutina zilnică a utilizatorilor.
„Rutina de dimineață se schimbă semnificativ", explică firma internațională de streaming audio. „Fiecare zi arată ca o zi de week-end acum".
Lucrurile sunt firești. Cum tot mai multe persoane lucrează și învață de acasă, oamenii nu mai fac naveta ascultând muzică pe Spotify, iar aplicația nu mai este atât de accesată în mașini sau pe dispozitivele inteligente de purtat, precum ceasurile inteligente.
Afacerile serviciului au fost afectate
Afacerea Spotify a fost destul de tare lovită de pandemie. Cu toate că unele zone și-au revenit, consumul și activitatea zilnică ale utilizatorilor au fost afectate grav în piețe precum Italia și Spania.
Spotify a avut de suferit și din punct de vedere al publicității, fiindcă instabilitatea economică au dus la mai puțini bani cheltuiți pe reclame de către companii. Aplicația transmite că veniturile din publicitate au fost mai mici decât se preconiza.
Aplicația de streaming audio are acum 286 de milioane de utilizatori lunari în toată lumea și 130 de milioane de abonați. Chiar dacă lumea nu și-a anulat abonamentul în general, unul din șase clienți care au renunțat la serviciile sale a transmis că Covid-19 este unul dintre motive, iar odată ce situația economică se îmbunătățește, va crea un cont nou.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News