„Familiile îl sprijină în continuare pe domnul Diess. Nu există nicio schimbare a poziţiei lor”, a precizat purtătorul de cuvânt. Declaraţia vine după înrăutăţirea relaţiilor dintre şeful Volkswagen şi Consiliul angajaţilor grupului german, pe fondul divergenţelor privind modul în care va fi revizuită activitatea VW pentru îndeplinirea obiectivului de a deveni lider pe segmentul vehiculelor electrice.
Şeful Consiliul angajaţilor VW, Daniela Cavallo, a declarat pentru publicaţia Handelsblatt că directorul general Herbert Diess a dezvoltat strategia corectă pentru cel mai mare producător auto din Europa, dar trebuie să obţină rezultate în urma implementării ei.
Nu se poate fără fricțiuni în rândul brandurilor
„Şi observăm că implementarea în anumite domenii nu se realizează fără fricţiuni în rândul brandurilor. Dar, în cazul unei companii cu diverse branduri, este datoria conducerii să se asigure că brandurile cooperează mai eficient”, a apreciat Cavallo.
La începutul acestei luni, publicaţia germană Handelsblatt anunţa, citând o prezentare făcută de directorul general Herbert Diess Consiliului de Supervizare, că Volkswagen AG ia în considerare reducerea a până la 30.000 de locuri de muncă pentru scăderea costurilor şi îmbunătăţirea competitivităţii, pe fondul concurenţei din partea Tesla.
„Nu există niciun dubiu că trebuie să rezolvăm problema competitivităţii fabricii noastre din Wolfsburg, pe fondul noilor intraţi pe piaţă. Dezbaterea este acum în desfăşurare şi sunt deja multe idei bune. Nu există scenarii concrete”, a explicat purtătorul de cuvânt al VW, Michael Manske, când a fost rugat să comenteze informaţia.
Reducerea locurilor de muncă este „absurdă și nefondată”
Un purtător de cuvânt al Consiliului angajaţilor Volkswagen a spus că nu vrea să comenteze speculaţiile dacă Diess a făcut declaraţiile, însă „o reducere de 30.000 de locuri de muncă este absurdă şi nefondată”.
De asemenea, Volkswagen ia în considerarea listarea diviziei sale energie şi de încărcare a vehiculelor electrice, în plus faţă de planurile privind o Ofertă Publică Iniţială (IPO) pentru divizia de baterii, a afirmat directorul de tehnologie Thomas Schmall, într-un interviu acordat revistei Manager Magazin.
Încă nu s-a decis nimic şi va dura probabil doi ani până când noile companii sunt consacrate şi pregătite pentru listare, a apreciat Schmall.
Trebuie o viziune de ansamblu
Acesta a adăugat: „Va trebui de asemenea să gândim în ansamblu”, referindu-se la modelul Tesla cu propria sa reţea de încărcare, sisteme solare pentru electricitate verde şi poliţe de asigurare auto.
Tesla produce maşina sa Model 3 în 10 ore, în timp ce Volkswagen are nevoie de 30 de ore pentru un automobil ID.3.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva