Data actualizării:
Data publicării:

Vezi câți români s-au uitat la "femeia cu barbă"

Autor: DCNews Team | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

TVR 1 a transmis, sâmbătă seară, finala concursului Eurovision, care a făcut din postul public lider detașat al audiențelor pe intervalul 22:00-1:30.

Pe cifrele de audiență ale TVR 1 s-au observat două vârfuri, scrie paginademedia.ro: momentul în care au cântat Paula Seling și Ovi - cu aproape 1,7 milioane de telespectatori - și cel de după miezul nopții, în care au fost anunțate rezultatele voturilor - cu aproape 1,1 milioane de telespectatori.

Vezi și: Eurovision 2014: "Femeia cu barbă", mesaj pentru Putin

 

La nivel național, aproape 1,3 milioane milioane de români s-au uitat în fiecare minut la finala Eurovision, în intervalul 22:00-1:30. TVR 1 a fost lider de audiență, urmat de PRO Tv - cu 984.000 și Antena 1 - cu 695.000.

Anul trecut, cu Cezar Ouatu concurent, finala Eurovision a fost urmărită de un milion și jumătate de români, iar acum doi ani, cu Mandinga - de 1,6 milioane.

La nivel urban, peste 900.000 de telespectatori s-au uitat la finala Eurovision. A urmat PRO Tv - cu 515.000 și Antena 1 - cu 475.000.

Citește și: EUROVISION 2014. Femeia cu barbă din Austria, marea câștigătoare. Vezi pe ce loc s-a clasat România

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel