Coronavirusul a avut un efect dramatic asupra modului în care oamenii folosesc aplicația Tinder. Schimbările au și un revers al medaliei, mai ales pentru planurile de viitor pe care CEO Elie Seidman le avea cu aplicația. Pe de-o parte, oamenii au folosit aplicația intens, pe 29 martie înregistrându-se cel mai mare număr de utilizări, „swipe” cum sunt numite. În Marea Britanie, procentul conversațiilor din aplicația a crescut cu 12 % de la mijlocul lui februarie și până la sfărșitul lui martie. Pe de altă parte, impactul economic a fost resimțit, utilizatorii nemaifiind deschiși la opțiunile plătite ale aplicației, principala sursă de venit al Tinder.
Seidman spune că statisticile lor nefluctuante au înregistrat salturi majore, odată cu pandemia. „Ratele șomajului sunt imprevizibile și chiar sunt curios ce impact va avea economia asupra societății și asupra utilizatorilor noștri”, a mai spus acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Liliecii, mamiferele care ajută agricultura din România. În SUA, au eradicat malaria
- Loto 6/49 de Florii. Rezultatele tragerilor de duminică, 28 aprilie, 2024
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu
- BANCUL ZILEI: Tratament împotriva reumatismului
- Politico: Polonia, în campanie de lobby, înainte de alegerile din SUA. Poate schimba perspectiva lui Trump
- Jucătorul simbol al titlului cucerit de FCSB. Victor Ciutacu îl laudă. "Mi-a adus aminte de Carragher în finala de la Istanbul"