Elie Seidman, CEO Tinder: „Comportamentul utilizatorilor a fost schimbat de pandemie”
CEO-ul Tinder spune că pandemia a schimbat comportamentul utilizatorilor, dar și planurile de viitor pentru aplicație.
Coronavirusul a avut un efect dramatic asupra modului în care oamenii folosesc aplicația Tinder. Schimbările au și un revers al medaliei, mai ales pentru planurile de viitor pe care CEO Elie Seidman le avea cu aplicația. Pe de-o parte, oamenii au folosit aplicația intens, pe 29 martie înregistrându-se cel mai mare număr de utilizări, „swipe” cum sunt numite. În Marea Britanie, procentul conversațiilor din aplicația a crescut cu 12 % de la mijlocul lui februarie și până la sfărșitul lui martie. Pe de altă parte, impactul economic a fost resimțit, utilizatorii nemaifiind deschiși la opțiunile plătite ale aplicației, principala sursă de venit al Tinder.
Seidman spune că statisticile lor nefluctuante au înregistrat salturi majore, odată cu pandemia. „Ratele șomajului sunt imprevizibile și chiar sunt curios ce impact va avea economia asupra societății și asupra utilizatorilor noștri”, a mai spus acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News