Data publicării:
Ediţia specială iUmor, lider de audienţã
Antena 1 a împlinit 26 de ani de existenţã pe piaţa media din România, iar Ediţia specialã iUmor a fost lider de audienţã, v ineri, 29 Noiembrie 2019.
Vineri, la împlinirea a 26 de ani de existenţã pe piaţa media din România, Antena 1 a dat startul distracţiei încã de la primele ore ale dimineţii, cu trei zile de spectacol, trei zile cu ediţii speciale, în care telespectatorii potdescoperi mereu ceva nou. Seara, ediţia de colecţie iUmor, în care invitaţi speciali fãrã milã i-au luat la „roast” pe cei juraţi, a fãcut deliciul fanilor iUmor. Ediţia specialã de roast s-a impus ca lider de audienţã la nivelul întregii ţãri, iar pe intervalul comun de difuzare cu programul oferit de Pro Tv, Vocea României, iUmor a fost lider de piaţã, atât pe pe publicul comercial din mediul urban, cât şi la nivel national.
Ziua de ieri a fost una cu o încãrcãturã emoţionalã deosebitã la Antena 1 şi asta au simţit-o pe propria piele şi cei trei juraţi iUmor, Delia, Mihai Bendeac şi Cheloo, care au fost luaţi la „roast” fãrã nicio reţinere de persoane foarte dragi lor. Oase, Dan Bittman, Alina Eremia, Maia Morgenstern, Andrei Bendeac, fratele lui Mihai Bendeac, Oana Cosânzeana, sora Deliei, Marian Godină și Gina Pistol au fãcut spectacol pe scena iUmor asearã la Antena 1, iar telespectatorii au urmãrit în numãr foarte mare ediţia eveniment de roast.
Antena 1, lider de piață
Astfel, cea de-a 12 ediţie a acestui sezon iUmor s-a impus ca lider de audienţã la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac fiind lider de piaţã, cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 17.9 % cota de piață, în vreme ce programul oferit de principalul competitor, Pro TV, Vocea României, înregistra atunci 8.5 puncte de rating şi 17.5% cota de piaţã. În minutul de aur, 20:27, aproape 2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.
În intervalul comun de difuzare cu Vocea României, de la Pro TV, 20:30 – 22:13, iUmor a condus clasamentul audienţelor, atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât şi la nivelul întregii ţãri. Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.6 puncte de rating și 23.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 8.1 puncte de rating şi 22.3 cotă de piaţă. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul întregii tãri, când Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 8.6 puncte şi 17.7%cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 7.9 puncte de rating şi 16.2 cota de piaţã.
Pentru prima oară în cele șapte sezoane de iUmor, show-ul va avea și o semifinală, difuzatã vinerea viitoare, pe 6 decembrie, în care vor participa cei care au primit cele mai multe voturi în aplicația iUmor, dar nu au reușit să se claseze pe primul loc în preferințele publicului. Câștigătorul semifinalei, care va avea loc pe 6 decembrie, se va alătura celor 11 finaliști în lupta pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro din data de 13 decembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News