Data publicării:
Drumul Morții: Un șofer de 78 de ani, care conducea cu 210 km/h, a provocat un accident cu trei morți
Un bărbat de 78 de ani, care conducea cu 210 km/h, pe E85, a produs un accident mortal.
Bărbatul de 78 de ani mergea spre București, gonind cu 210 km/h, pe celebrul drum al morții, E85. În dreptul localității Răcăciuni, el a pierdut controlul volanului, într-o curbă la dreapta, și a intrat într-o mașină condusă de o femeie din Neamț. După ce s-a răsturnat, a lovit o altă mașină la volanul căreia era un bărbat de 40 de ani, potrivit IPJ Bacău. Din impactul cu acest autoturism, a fost acroșată încă o mașină condusă de un tânăr de 22 de ani.
Șoferul de 78 de ani și doi pasageri din autovehiculul condus de bărbatul de 40 de ani și-au pierdut viața. Trei persoane au ajuns în stare gravă la spital.
La 91 de ani, la volan, fără permis, cu număr de înmatriculare fals, fără ITP
Miercuri, un bărbat de 91 de ani fără permis de conducere a fost surprins de poliţişti, în apropierea municipiului Dorohoi, conducând un autoturism cu număr de înmatriculare fals şi fără inspecţie tehnică periodică, a anunţat, miercuri, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Botoşani, Delia Neniscu.
Potrivit acesteia, bărbatul este din comuna Ibăneşti şi a fost oprit de poliţiştii rutieri din Botoşani în timp ce se deplasa, pe drumul naţional DN 29 A, în afara municipiului Dorohoi, cu un autoturism cu număr de înmatriculare fals, fără inspecţie tehnică periodică şi fără a deţine asigurare obligatorie a vehiculului.
Mai mult decât atât, bărbatul nu deţine permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.
Poliţiştii Biroului Rutier Dorohoi continuă cercetările pentru infracţiunile de conducere fără permis şi punerea în circulaţie sau conducerea unui vehicul neînmatriculat, scrie Agerpres.
”Nu contează vârsta. Poţi avea probleme medicale şi la 20, şi la 50, şi la 80 de ani, sau să nu ai probleme la diferite vârste. Părerea mea este că, cu cât înaintezi în vârstă, controalele ar trebui să fie mai dese. Până la 40-50, poate o dată la 10 ani, între 50 şi 65 de ani la cinci ani, ulterior din trei în trei ani sau mai des. Aici trebuie să se pronunţe şi specialiştii.” spunea pilotul Titi Aur despre performanțele șoferilor în funcție de vârstă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News